قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Blossom Case For Samsung Galaxy Note 8

کاور محافظ طرح دار شفاف اسپیگن مدل Liquid Crystal Blossom گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ، محافظی با ساختار شفاف و بدون که ضمن پنهان نکردن زیبایی های گوشی در خود به قاب پشتی آن جلوه زیبا و خاص می بخشد.

ادامه مطلبShow less
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Blossom Case For Samsung Galaxy Note 8

کاور محافظ Liquid Crstal Blossom در واقع نمونه ویژه ای از محافظ Liquid Crystal این شرکت است. به طوریکه این محافظ طرح دار عرضه شده و می توان آن را محصولی ویژه برای خانم ها معرفی کرد.

در ترکیب این محصول از TPU انعطاف پذیر بهره گیری شده به همین دلیل این محافظ نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته و کار نصب و جدا سازی آن از روی گوشی به سادگی انجام پذیر خواهد بود.

همچنین دسترسی به هر کدام از پورت های گوشی نیز مثل قبل بوده  و پس از نصب محافظ با محدودیت و مشکلی در دسترسی به آنها مواجه نخواهید بود.

ساختار محافظ Liquid Crstal Blossom شفاف و بدون رنگ است و در کناره های آن شکوفه های بهاری نقش بسته، بدین ترتیب وقتی از آن بر روی گوشی خود استفاده می کنید جزئیات قاب پشتی و زیبایی گوشیتان در پشت آن پنهان نشده و بخوبی به چشم می خورد، بعلاوه شکوفه هایی که در کناره های قاب نقش بسته ظاهری زیبا و خوش آب و رنگ به گوشیتان بخشیده و جلوه بصری خاصی در قاب پشتی آن ایجاد خواهد کرد.

ابعاد کاور فوق متناسب با گلکسی نوت 8 در نظر گرفته شده و بخوبی تمامی قسمت های آن را پوشش می دهد و بخاطر برآمدگی که در قسمت دوربین آن وجود دارد از دوربین گوشی نیز در هنگام قرار گیری آن بر روی سطوح صاف محافظت خواهد کرد.

 

اما در پایان و به عنوان نکته آخر باید بگوییم سطح نرم محافظ بخوبی از تمامی قسمت های گوشی محافظت کرده و در سقوط از ارتفاع نیز، مقداری از ضربه را به خود جذب کرده و از شدت ضربه می کاهد، بدین ترتیب قاب پشتی و کناره و لنز دوربین از آسیب خط و خش در امان بوده و در سقوط از ارتفاع نیز محافظ مقاومت قابل قبولی از خود نشان داده و آسیب وارده به آن ها به حداقل خواهد رسید.


ویژگی های محصول :

- ساخته شده از TPU انعطاف پذیر

- سبک و مقاوم

- نرم و انعطاف پذیر

- شفاف و بدون رنگ

- عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت های گوشی

- محافظت از لنز دوربین در هنگام قرارگیری گوشی بر روی سطوح صاف

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم