کیف سامسونگ زد فولد 3 چرمی نیلکین Samsung Galaxy Z Fold 3 Aoge Leather

  • کبف چرمی نیلکین سامسونگ Z FOLD 3 برند نیلکین
  • طراحی حرفه ای و ضد صربه
  • برشکاری دقیق با حساسیت بالا
  • مقاوم در برابر ضربات و سقوط
  • بسیار سبک و خوش دست
  • تولید شده در رنگ زیبا
  • چرم کیفیت بالا
  • طراحی لوکس و لاکچری
  • کیفیت ساخت بالا
  • ساخت کمپانی مشهور نیلکین
ادامه مطلبShow less
758,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • قهوه ای
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 37,900 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قطعا کاربران گوشی های موبایل هوشمند و لوازم جانبی آن با برند Nillkin آشنا هستند.چرا که این کمپانی با تولید محصولات متنوع،باکیفیت و منحصر به فرد همواره جالب توجه بوده است.از مواردی که این شرکت تولید می کند می توان به انواع قاب محافظ،محافظ صفحه نمایش،هندزفری و… اشاره کرد.گارد چرمی Samsung Galaxy Z FOLD 3 محصولی دیگر از این شرکت بنام می باشد که تولید و روانه ی بازار شده است.این قاب از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و میزتوان گفت با قرار دادن گوشی خود درون این قاب محافظ نگرانی از بابت امنیت گوشی خود در برابر ضربه،خط،خش و… نخواهید داشت و می توانید با اطمینان بیشتری گوشی خود را در دست بگیرید.

کیفیت ساخت کیف محافظ چرمی نیلکین Samsung Galaxy Z FOLD 3 مدل Aoge Leather

این قاب محافظ تهیه شده از پلی کربنات مرغوب می باشد که می تواند مقاومت قاب را در برابر ضربه بسیار بالا ببرد.از نظر کیفیت ساخت باید بگوییم با خرید این محصول برای مدت های طولانی نیازی به خرید قاب محافظ جدید ندارید و می توانید با اطمینان کامل با گوشی خود به کارهای روزمره بپردازید.استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث شده تا قدرت جذب ضربه ی قاب بالا رود،به همین دلیل پس از وارد شدن ضربه به گوشی، این گارد محافظ باعث می شود تا کمترین آسیب به گوشی موبایل شما وارد شود.

از ویژگی های حائز اهمیت گارد چرمی Samsung Galaxy Z FOLD 3 میتوان به طراحی زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد.در نگاه اول چیزی که به چشم می خورد پوشش چرمی محصول می باشد که با دقت و ظرافت بالایی دوخته شده است.همچنین می تواند جلوه ی زیبای گوشی را دو چندان کند.قسمت چرمی این محصول تهیه شده از چرم مصنوعی مرغوب می باشد که دوام بسیار خوبی دارد و می تواند برای مدت های طولانی از گوشی موبایل شما محافظت کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که کیف چرم سامسونگ Z FOLD 3 به چشم می خورد وجود قسمتی از جنس کش است که جهت قرار گیری قلم تعبیه شده است.این قسمت به گونه ای طراحی شده که قلم به راحتی در آن قرار گرفته و از آن خارج می شود ولی در عین حال قلم جای گیری بسیار مناسبی در این محل دارد و با استفاده ی روزمره و دیگر فعالیت های فیزیکی کاربر به سادگی از آن خارج نمیشود.

برای دیدن محصولات زد فولد 3 از جمله قاب گلس هندزفری شارژر کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کیف سامسونگ زد فولد 3 چرمی نیلکین Samsung Galaxy Z Fold 3 Aoge Leather
758,000 تومان
رنگ محصول
  • قهوه ای
گارانتی
تعداد: