قاب اسپیگن سامسونگ Spigen Neo Hybrid Urban Case Galaxy S9 Plus

Spigen Neo Hybrid Urban Case Galaxy S9 Plus

  • طراحی دو لایه قاب اسپیگن
  • مقاوم، ضدضربه و ضدشوک
  • عدم محدودیت در دسترسی به کلیدها و پورت ها
  • نصب و جداسازی آسان
  • عدم محدودیت در استفاده از گوشی
ادامه مطلبShow less
385,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 19,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب های محافظ با دربرگرفتن گوشی های هوشمند مانع آسیب گوشی ها در برابر آسیب های مختلف می شوند. به همین دلیل استفاده از آن ها اهمیت بالایی برای کاربران دارد. یکی از انواع قاب های محافظ که برای گوشی هوشمند گران قیمت و حساس S9 Plus مناسب است، کاور محافظ Neo Hybrid Urban اسپیگن نام دارد که با طراحی کاربردی خود از گوشی هوشمند سامسونگ در برابر آسیب های معمول حفاظت خواهد کرد.

این قاب محافظ با طراحی دو لایه خود مانع آسیب گوشی سامسونگ می شود و ایمنی گوشی را به خوبی حفظ می کند. قاب اسپیگن برای کاربرانی که اغلب نمی توانند به خوبی گوشی خود را حفظ کنند انتخاب خوبی خواهد بود. این محافظ ترکیبی از پلاستیک سخت و مقاوم PC و جنس نرم TPU است که با پوشش کامل بدنه و لبه گوشی مانع آسیب آن می شود.

جنس بدنه محافظ اسپیگن از پلاستیک نرم و منعطفی است که به راحتی خم می شود و نظیر یک ضربه گیر گوشی سامسونگ اس 9 را دربر گرفته است. لبه های محافظ Spigen هم با پوشش مضاعف از پلاستیک ضد ضربه PC حفاظت شده است و کاربران می توانند از ایمنی لبه ها هنگام سقوط اطمینان خاطر داشته باشند. 

لایه داخلی قاب اسپیگن نسبت به ضربه و شوک ناشی از آن مقاومت بالایی دارد. بنابراین در صورتی که گوشی هوشمند اس 9 از دست کاربران بیفتد، شوک ناشی از ضربه توسط کاور محافظ نرم این قاب جذب شده و مانع آسیب به گوشی هوشمند کاربران می شود.

اسپیگن محل قرارگیری کلیدهای گوشی را با پوشش برجسته و نازکی پوشانده است، تا ضمن دسترسی راحت کاربران به کلیدهای گوشی، مانع آسیب آن ها در برابر خطرات مختلف باشد. همچنین محل قرارگیری پورت ها، دوربین و سنسور اثر انگشت با برش های دقیقی به خوبی باز شده است و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. برش زاویه دار قاب Neo Hybrid Urban در قسمت قرارگیری دوربین و سنسور گوشی، دسترسی به حسگر اثر انگشت را برای کاربران آسان کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم