اسپیکر بلوتوت ترانیو TRANYOO Speaker B10

1,550,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 77,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اسپیکر بلوتوثی ترانیو B10 دارای ظاهری زیبا و استوانه ای شکل است و کیفیت صدای بسیار واضح و بالایی دارد. به دلیل ظاهر استوانه ای شکلی که دارد،صدا رو به صورت 360 درجه پخش می کند  و صدایی که پخش می کند کیفیت قابل قبولی دارد.

به روش های مختلفی می توانید به این اسپیکر متصل شوید ، اول به صورت غیر مستقیم و از طریق بلوتوث نسخه 5.0 می توانید گوشی ، تبلت یا هر دستگاه دیگری را به اسپیکر ترانیو B10 متصل کنید ، از طریق کابل aux نیز می توانید متصل شوید و همچنین اسپیکر B10 دارای شیار کارت حافظه میکرو SD می باشد که می توانید به راحتی از این طریق نیز اهنگ های خود را به خوبی گوش دهید و دارای درگاه USB نیز می باشد.

با استفاده از کلید های روی بدنه که علامت + و – دارند نیز می توانید صدای اهنگ را کم یا زیاد کنید و با نگه داشتن آن ها می توانید موسیقی را به ترک قبلی یا بعدی بزنید و با استفاده از کلید مثلثی شکل، موسیقی را قطع کنید ، همچنین کلید خاموش و روشن شدن اسپیکر نیز وجود دارد.

ظرفیت باتری این اسپیکر، 1800 میلی آمپر ساعت است و به مدت 3 الی 4 ساعت به موسیقی گوش می دهید. ابعاد ترانیو B10 برابر است با 8۰*8۰*220 میلی متر است که حمل و جابه جایی آن را بسیار راحت می کند. یک کابل USB برای شارژ کردن و یک کابل AUX همراه با اسپیکر B10 موجود است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم