هندزفری بلوتوث Hoco E1

Hoco E1 Bluetooth Headset

ادامه مطلبShow less
165,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 8,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که بخش اعظمی از وقتشان را در طول روز به مکالمه های تلفنی اختصاص می دهند، قطعا به یک هندزفری بلوتوث احتیاج خواهید داشت. هوکو که یک برند نام آشنا در زمینه تولید لوازم دیجیتالی می باشد، هم اکنون هندزفری بلوتوث ارزان قیمت خود را با نام Hoco E1 روانه بازار کرده است.

Hoco E1 دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی می باشد که به گوش شما هیچ گونه فشاری را تحمیل نمی کند. پد داخل گوشی این هندزفری بسیار نرم طراحی شده است تا به راحتی درون گوش قرار گرفته و شما را آزرده خاطر ننماید.

وقتی یک هندزفری بلوتوث ارزان قیمت خریداری می کنید، نباید توقع زیادی از کیفیت صدا آن داشته باشید اما صدا تولید شده از بلندگو این هندزفری کاملا شفاف و رسا بوده و هر قدر هم سخت گیر باشید باز هم می تواند شما را راضی نگاه دارد. یک میکروفون با کیفیت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که توسط آن می توانید از مکالمه خود کمال لذت را ببرید.

Hoco E1 مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 می باشد که از طریق آن می توانید یک ارتباط بی سیم با کمترین تاخیر ممکن را تجربه کنید. برد مفید بلوتوث Hoco E1 مانند بسیاری از هندزفری بلوتوث های موجود بازار در حدود 10 متر می باشد که کاملا کافی به نظر می رسد.

این هندزفری فقط به دستگاه هایی متصل می شود که نسخه بلوتوث آن ها 4.1 یا بالاتر باشد لذا قبل از اقدام به خرید، نسخه بلوتوث دستگاه خود را بررسی نمایید.

Hoco E1 به صورت همزمان می تواند به دو دستگاه متصل شود که این موضوع برای کسانی که دارای دو گوشی هوشمند (تبلت) می باشند، به شدت حائز اهمیت است.

Hoco E1 دارای یک چراغ LED می باشد که وضعیت شارژ باتری را به نمایش می گذارد. همچنین این هندزفری دارای راهنمای صوتی (چینی- انگلیسی- فرانسه- اسپانیایی) بوده و می تواند وضعیت خود را از این طریق به شما اعلام نماید.

باتری به کار رفته در Hoco E1 از نوع لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت 50 میلی آمپر ساعتی می باشد که حدود 1.5 ساعت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ شود. به گفته سازنده این هندزفری می تواند تا 55 ساعت در حالت آماده به کار شارژدهی داشته باشد. همچنین Hoco E1 با یک مرتبه شارژ کامل می تواند تا 4 ساعت مکالمه ممتد و 3 ساعت پخش موسیقی را برایتان تضمین نماید.

چرا هندزفری بلوتوث Hoco E1 گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

- دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار کم

- دارای پد داخل گوش نرم

- دارای صدا شفاف و رسا

- مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

- دارای چراغ LED نشانگر وضعیت باتری

- دارای دستیار صوتی

- دارای باتری 50 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی متوسط

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم