شارژر 3 پورت فست Marakoko MA11 3Port Charger

Marakoko MA11 3-Port USB Wall Charger with USB C Port

ادامه مطلبShow less
105,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 5,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

به علت تاثیر پدیری کیفیت و مدت شارژ از عواملی همچون ((میزان میلی آمپر باطری دستگاه دیجیتال ،ولتاژ ورودی و خروجی شارژر ، نوع برق مورد استفاده ، قطر سیم شارژر و ..... )) می توان شارژدهی مناسب و شارژر را تعریف نمود.

شارژر فوق با توجه به موارد بیان شده از نظر کیفی میزان شارژ ، شارژری مناسب ارزیابی می شود زیرا می تواند با ولتاژ خروجی قابل قبول خود زمان شارژ دستگاه دیجیتال اعم از ((موبایل های همراه ، تبلت ها ، و .... .)) را به میزان قابل قبولی کاهش دهد .

MARAKOKO با عرضه و تولید محصولات باکیفیتی همچون انواع هاب سویچ ، رم ریدر ، شارژهای فندکی ، انواع کابل و ... توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های برتر در این شاخه معرفی کند .

از جمله مشکلات کاربران در سطح جهان استفاده از شارژرهای غیر قابل اطمینان است که با مکانیزم کنترل جریان برق در شارژ فوقاین نگرانی در سطج گسترده ای برطرف گشته است که کاربران می توانند با خیال آسوده به استفاده از آن بپردازند.البته ذکر این نکته الزامی است که سطح ایمنی در هنگام شارژ به عوامل متعددی وابسته است که یکی ازآن شارژر است و در سویی دیگر رعایت موارد متعدد از سوی کاربران می باشد که می توان به عدم استفاده از شارژر در هنگام شارژ به عنوان یکی از عوامل اشاره نمود.

1 * USB Qualcomm Quick Charge 3.0، شارژ سازگار را تا 4 برابر سریع تر از شارژ معمولی.

2 * USB به طور قابل توجهی تمام دستگاه های USB 5V شامل دستگاه های آندروید و اپل تا 2.4A 1 * USB-C با خروجی حداکثر 5V / 3A قابل شارژ با دستگاه های با پورت USB Type-C در سرعت بالا است.
    
شناسایی هوشمند با شناسایی هوشمند IC، می تواند دستگاه های خود را به طور خودکار تشخیص دهد و سریع ترین شارژ را ارائه می دهد.
    
طراحی منحصر به فرد سری منحصر به فرد، خلاق و اصلی صاف قدرت سری ایجاد شده و ثبت شده توسط Marakoko.
    
ایمنی ویژگی های امنیتی چندگانه حفاظت، محافظت از ولتاژ، کنترل دما، ویژگی های پیشرفته ایمنی شما و دستگاه های شما را ایمن نگه می دارد. بهترین کیفیت همه مواد شارژر سازگار با محیط زیست هستند و دارای امتیاز VI با راندمان بالا است. و همه شارژرها با CE، ROHS، FCC Certified هستند. Worldwild پلاگین های قابل جابجایی متفاوت دارای نیازهای مختلف هستند
    
Speficiations: ورودی: AC100-240V، 50-60Hz 0.7A حداکثر خروجی: 30W مجموع. DC5V / 6A حداکثر مجموع 30W QC3.0: DC3.6-6V / 3A DC6-9V / 2A DC9-12V / 1.5A حداکثر شارژ هوشمند: 5V / 2.4A حداکثر هر USB نوع C: 5V / 3.0A حداکثر

پلاگین
ساخته شده در U.S پلاگین، اتحادیه اروپا و U.K پلاگین در دسترس است.

ماده
     ABS + PC مواد ضد آتش

رنگ
     سفید سیاه

پورت USB
     1 * QC 3.0 شارژ سریع + 2 * شارژ هوشمند + 1 * پورت USB C

ورودی
     AC-100-240V، 50-60Hz، حداکثر 7A

OutPut
     DC5V-6.0A حداکثر مجموع 30W؛ QC3.0: DC3.6V-6V-3A DC6V-9V-2A، DC9V-12V-1.5A؛ شارژ هوشمند: 5V-2.4A؛ نوع C: 5V-3.0A

سازگار
     برای همه تلفن های همراه،  و دیگر دستگاه های دیجیتال.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم