محافظ هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart WiFi Socket Plug 2 ZNCZ02CM

محافظ هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart WiFi Socket Plug 2 ZNCZ02CM

ادامه مطلبShow less
79,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پریز برق هوشمند شیائومی مدل Smart Socket Plug 2 یکی از محصولاتی است که تجربه لذت استفاده از لوازم خانگی هوشمند را به ارمغان می آورد. با این وسیله کوچک و ساده لوازم الکتریکی منزل خود را از هر کجا که هستید کنترل کنید. مهم نیست چقدر از خانه دور هستید، کلید روشن و یا خاموش کردن لوازم منزل در دست شماست. کافی است لوازم برقی منزل خود را به سوکت هوشمند شیائومی متصل کنید. اگر فراموش کرده اید وسیله ای را قبل از خروج از منزل خاموش کنید، نگران نباشید. با گوشی موبایل اندرویدی و یا iOS اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی همه جا همراه شماست.
پریز برق هوشمند شیائومی مدل Smart Socket Plug 2 با ابعاد ۵۵×۴۴×۳۱ میلیمتر و ۶۵ گرم وزن، علاوه بر ظاهری شیک و ساده، مجهز به WIFI با فرکانس ۲٫۴ گیگا هرتز بوده و با اتصال به شبکه اینترنت توسط اپلیکیشن گوشی همراه به آسانی کنترل می شود.
یک کلید پاور گرد بر روی بدنه سوکت هوشمند شیائومی مشاهده می کنید. با یک بار فشردن این کلید، سوکت روشن و یا خاموش شده و با نگه داشتن کلید می توانید سوکت را ریست کنید.
همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن مقدار مصرف و کاربرد برق را در منزل خود کنترل و بررسی کنید.
مواد با کیفیتی که در ساخت پریز برق هوشمند شیائومی مدل Smart Socket Plug 2 به کار رفته است نسوز بوده و قابلیت تحمل دما تا ۷۵۰ درجه سانتیگراد را داراست. دمای مناسب برای استفاده از این وسیله ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد.

توجه داشته باشید محصول حاضر مدل زیگ بی است و برای استفاده از آن به سنسور خانه هوشمند شیائومی نیاز دارید.
این سوکت در جعبه ای مقوایی همراه با دفترچه راهنما عرضه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم