بند چرمی اورجینال دستبند سلامتی شیائومی

Original Xiaomi Mi band Leather Strap

ادامه مطلبShow less
145,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 7,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

نتیجه سلایق مختلف و به نوعی مد روز در تولیدات تمامی شرکتها به خصوص شرکتهای تولید لوازم جانبی را مجاب کرده تا دستی در این بخش داشته باشند و شیاومی اقدام به تولید بند دستبند چرمی leather بند جایگزین دستبند سلامت شیاومی کرده است.این بند چرمی دارای یک بند چرم به رنگ قهوه ای همراه با سگک استیل و همچنین صفحه تمام استیل جهت نصب مغزی دستبند است و به نوعی میتوان ادعا کرد با توجه به نوع طراحی این بند جایگزین مخصوص آقایان طراحی گردیده است. بند چرمی اورجینال دستبند سلامتی شیائومی در آپریل ۲۰۱۵ منتشر شد. زمانی که شیائومی اولین ردیاب سلامتی خود را منتشر کرد، Mi Band کاربران بسیاری پیدا کرد که مسیر خود را به سمت زندگی سالم‌تر پیش گرفته بودند.

بند چرمی اورجینال دستبند سلامتی

ویژگی ها

جنس بند : چرم

نوع قفل بند : سگکی ساده

چرم با کیفیت

قابلیت تنظیم بند

محتویات

بسته‌بندی این محصول، شامل یک جعبه دراز قهوه‌ای است که شبیه جعبه ساعت بوده و بند چرمی اورجینال (بدون دستبند سلامتی شیائومی)، پیچ‌گوشتی و ۴ پیچ دارد.

نصب دستبند

نصب دستبند سلامتی شیائومی بر روی بند چرمی هم فرآیند ساده‌ای است. تنها کافی است که Mi Band را درون محفظه فلزی قرار داده و پیچ‌های نگهدارنده ۴ گوشه محفظه‌ی فلزی را بپیچید.

و در آخر

بنا به تبلیغات، ماده چرمی این بند از ایتالیا وارد شده، حس خوبی بر روی پوست داشته و هنگام خارج کردن آن از بسته، بوی چرم واقعی به مشام می‌رسد. ساخت کلی محفظه‌ی فلزی ضد لک، خوب و بدون تاب بوده و کپسول ردیاب را به خوبی درون خود نگه می‌دارد.
بند چرمی اورجینال دستبند سلامتی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم