هدفون شیائومی Xiaomi Mi In-Ear Headphone Pro HD

Xiaomi Mi In-Ear Headphone Pro HD

ادامه مطلبShow less
190,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هدفون داخل گوشی Mi Pro HD محصول جدیدی از کمپانی شیائومی است. این هدفون با طراحی مناسب و حرفه ای خود، به آسانی در گوش کاربر جای می گیرد.
سیستم تشکیل شده از تلفیق محرکهای دینامیک دوگانه بزرگ و کوچک، که باعث پشتیبانی بهتر از محدوده فرکانس های صوتی بالا و پایین می شود، با آرمیچرهای موجود در گوشی های Mi Pro HD باعث بهتر شنیده شدن جزئیات صدا شده، صدایی کاملا زیبا و طبیعی در محدوده ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز به شما ارائه می دهد.
دیاگرام این گوشی از جنس گرافن می باشد که محکمترین و در عین حال نازکترین جنسی است که قابلیت انتقال صدا را دارد. این ماده ۱۰۰ برابر مقاوم تر از فولاد بوده و سیگنالهای الکتریکی را با دقت بسیار بالایی عبور می دهد. طراحی این هدفون سبب شده تا صدایی با بیشترین کیفیت و جزئیات همراه کمترین تداخلات به کاربر ارائه شود.
در کنار صدای خوب، طراحی ظاهری گوشی نیز زیباست. زاویه ۴۵ درجه نحوه قرارگیری هدفون در گوش به گونه ایست که با وجود احساس راحتی از ورود صداهای اضافه اطراف جلوگیری می کند.
سیم هدفون داخل گوشی Mi Pro HD با بهره گیری از TPE با توجه به خاصیت کشسانی که دارد، شما را از دردسر گره خوردن سیم هدفون، خلاص می کنند. این سیم نسبت به حرارت و کثیفی مقاوم بوده، به شما اجازه می دهد در سفرهای خود از این هدفون لذت ببرید. دکمه های میکروفون و تنظیم صدا نیز بسیار خوش دست بوده و به زیبایی طراحی شده است. بخش خارجی هدفون از جنس آلومینیوم ساخته شده در نهایت ظرافت می باشد. پوششی ضد خش و مقاوم در برابر پارگی سراسر این محصول را فرگرفته است.
طبق ادعای شیائومی، هدفون های داخل گوشی Mi Pro HD با پشت سر گذاشتن بیش از ۷۰۰ آزمایش مختلف، کیفیت و دوام خود را به اثبات رسانده است. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران این محصول همراه با ۴ سایز متفاوت روکش سیلیکونی نرم و لطیف (برای قرار گرفتن داخل گوش)، به بازار عرضه شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم