میکروفون بی سیم 2 عددی مخصوص تایپ سی Pack 2 Wireless Microphones with for TYPE-C

  • میکروفون بی سیم 2 عددی مخصوص تایپ سی Pack 2 Wireless Microphones with for TYPE-C
  • مناسب گوشی های تایپ سی
  • 2 عدد فرستنده (میکروفون)
  • 1عدد گیرنده
  • همراه کیس محافظ
  • کیفیت خوب
  • دارای نویز کنسلینگ
ادامه مطلبShow less
1,499,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 74,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفون بی سیم 2 عددی مخصوص تایپ سی Pack 2 Wireless Microphones with for TYPE-C

2 فرستنده و 1 گیرنده این میکروفون دوگانه بی سیم لاوالیر شامل 2 فرستنده و 1 گیرنده است که نه تنها می تواند از یک میکروفون استفاده کند، بلکه امکان ضبط دو منبع صدا را در طول پخش زنده فراهم می کند. استفاده از آن بسیار آسان است، کافی است میکروفون بی سیم را روی یقه خود ببندید و گیرنده را به گوشی خود وصل کنید، آنها به طور خودکار به سرعت متصل می شوند. بدون نیاز به APP یا بلوتوث، فقط به طور مستقیم وصل و پخش کنید
 محافظه شارژ قابل حمل و بادوام ساخته شده در باتری های قابل شارژ، جعبه ذخیره سازی نیز محل شارژ میکروفون است. پس از شارژ کامل جعبه ذخیره سازی، میکروفون می تواند تا 4-5 بار به طور کامل شارژ شود و میکروفون می تواند حدود 4-6 ساعت در هر بار شارژ به کار خود ادامه دهد. ذخیره سازی آسان، زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، می توانید آنها را در کیف مدرسه، کیف دستی یا جیب قرار دهید. طراحی بی سیم شما را از نگرانی در مورد کابل های نامرتب نجات می دهد.
 کاهش نویز هوشمند همه جهته و 3 سطحمیکروفون ها می توانند صداها را از همه جهات دریافت کنند و ماژول کاهش نویز هوشمند درجه حرفه ای داخلی را دریافت می کنند. می‌توانید سطوح مختلفی را با توجه به محیط استفاده انتخاب کنید. ایده‌آل برای YouTube، TikTok، و دیگر عاشقان ضبط ویدیو، صداها را به وضوح حتی در میان اختلالات صدای اطراف در فضای باز نگه دارید که تجربه بهتری را در تماشای ویدیوها برای دنبال‌کنندگان شما فراهم می‌کند.
 فناوری سیستم بی‌سیم هوشمند 2.4Gاین میکروفون‌های هوشمند بی‌سیم از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد دیگر در حین ضبط به طول سیم محدود نشوید. شما فقط می توانید میکروفون را روی پیراهن خود ببندید تا دست خود را آزاد کرده و از فاصله دور ضبط کنید. بدون سیم کثیف، ضبط در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، Tiktok و فیس بوک و غیره برای شما بسیار راحت خواهد بود.
  تایپ سی، سازگاری کامل اتصال  تایپ سی را به شما می دهد، سیستم میکروفون بی سیم می تواند دستگاه های مختلفی را اعمال کند: برای دستگاه های تایپ سی .

چگونه از میکروفون لاوالیر بی سیم استفاده کنیم؟

این محصول یک میکروفون بی‌سیم هوشمند است که خروجی ضبط حرفه‌ای را ارائه می‌کند.  بدون نیاز برای باز کردن بلوتوث، فقط گیرنده را به گوشی خود وصل کنید، میکروفون را به یقه خود ببندید و فرستنده دکمه را در 3 ثانیه فشار دهید، سپس می توانید ضبط را شروع کنید. میکروفون کوچک و جمع و جور باعث می شود تا ضبط در هر مکان راحت تر باشد.

حالت بی صدا: پس از موفقیت آمیز بودن اتصال، روی دکمه روشن/خاموش فرستنده دوبار کلیک کنید تا به حالت بی صدا بروید، چراغ سبز خاموش می شود. برای قطع صدا دوباره روی دکمه روشن/خاموش فرستنده دوبار کلیک کنید و چراغ سبز روشن خواهد ماند.

عملکرد Reverberation: در حالت وصل شده روی دکمه پاور سه کلیک کنید تا طنین روشن شود و چراغ سبز چشمک می زند. سه کلیک برای خاموش کردن ریورب، چراغ سبز روشن است.

خاموش کردن: دکمه پاور را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. (توجه: اگر فرستنده در عرض یک دقیقه به گیرنده متصل نشود، وارد حالت خاموشی می شود.)

ماژول کاهش نویز هوشمند در درجه حرفه ای داخلی که می تواند به طور موثر نویز را فیلتر کند. شما می توانید سطوح مختلف را با توجه به محیط استفاده انتخاب کنید.

محفظه ذخیره سازی نیز محل شارژ میکروفون است. پس از شارژ کامل جعبه ذخیره سازی، میکروفون می تواند تا 4-5 بار به طور کامل شارژ شود و میکروفون و گیرنده می توانند حدود 6-7 ساعت در هر بار شارژ به کار خود ادامه دهند. آسان برای ذخیره، سبک وزن و قابل حمل، وزن تنها 126 گرم.

سازگاری گسترده و کاربردهای مختلف

میکروفون لاوالیر بی سیم می تواند برای گوشی های تایپ سی کار کند. . میکروفون بی سیم می تواند برای یوتیوب، فیس بوک، پخش زنده، ضبط ویدئو، ولوگ، تیک تاک، زوم کار کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
میکروفون بی سیم 2 عددی مخصوص تایپ سی Pack 2 Wireless Microphones with for TYPE-C
1,499,000 تومان