پاوربانک وایرلس 10000 میلی آمپر شیائومی WPB15ZM

699,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 34,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پاور بانک 10000 میلی آمپر شیائومی – باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی تقریبا استفاده از دستگاه های دیجیتالی مثل گوشی های موبایل برای همه ما به یک نیاز تبدیل شده است. حال که ما در طول روز زمان بسیاری رو با گوشی خود مشغول هستیم، قطعا نیاز به شارژ این وسیله یکی از بزرگترین دغدغه های ما شده و راهکار این موضوع هم استفاده از پاوربانک ها هستند. پاوربانک ها که مدت زیادیه جای خود را توی جیب و کیف ما باز کرده در انواع مختلف ابعاد مختلف و ظرفیت های مختلف توسط کمپانی های زیادی در حال تولید می باشد.

شرکت بزرگ و نام آشنای شیائومی که محصولاتش خیلی زود در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده نیز در تولید این وسیله بسیار کاربردی نیز دست به کار شده و در انواع ظرفیت و ابعاد و طراحی مختلف پاوربانک تولید کرده است که این پاوربانک 10000 میلی آمپری که در ادامه بطور کامل توضیحاتش رو ذکر می کنیم یکی از این محصولات می باشد.

نکات مهم در خرید پاوربانک:

ظرفیت پاوربانک : در انتخاب پاور بانک می بایست به چند نکته مهم دقت کرد که یکی از آنها ظرفیت شارژ آنها می باشد که شما با یک بار شارژ پاور بانک چقدر می تونید گوشی خودتون رو شارژ کنید. باتوجه به افزایش ظرفیت باتری گوشی های موبایل پس انتخاب پاوربانک با ظرفیت مناسب یکی از نکاتیست که باید بدان دقت نمائید.

وزن پاوربانک: یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب یک پاوربانک وزن آن می باشد که شاید در وهله اول چیز مهمی نباشد اما وقتی شما آن را در کیف خود قرار می دهید یا در حین شارژ گوشی خود نیاز به حرکت دارید و در دست خود نگه داشته اید وزن آن یک مسئله خیلی مهم میشه و اگر در همان ابتدا به این قضیه دقت نکرده باشید باعث آزردگی شما خواهد شد.

درگاه های ارتباطی: با توجه به پیشرفت خیلی سریع تکنولوژی در حوزه تلفن های همراه، توجه به پشتیبانی درگاه های ارتباطی بین دستگاه های مختلف با گوشی های موبایل یکی از مهمترین مسائلی است که در خرید پاوربانک نیز باید دقت شود. امروزه که قابلیت وایرلس شارژ در خیلی از مدلهای گوشی های مختلف تعبیه شده است، پس داشتن قابلیت وایرلس شارژ در پاوربانک هم می تونه بسیار دلپذیر باشه. ولی در حالت کلی پورت های USB که برای اتصال و شارژ روی پاوربانک قرار دارند نیز بسیار مهم می باشد که از چه تکنولوژی پشتیبانی می کنند.

بررسی پاور بانک 10000 میلی آمپر شیائومی:

این محصول که ساخت کمپانی شیائومی می باشد یکی از انواع پاوربانک های بسیار باکیفیت این شرکت می باشد و با وزن بسیار پایین 230 گرمی و ظرفیت 10000 میلی آمپری خود یک انتخاب بسیار مناسب برای شما می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن قابلیت وایرلس شارژ می باشد و امکان شارژ همزمان 2 دستگاه با هم را نیز دارد که شما می توانید یک دستگاه را با قابلیت وایرلس شارژ و یک دستگاه را از طریف کابل شارژ نمائید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم