مبدل 4 در 1 لایتنینگ و صدا مک دودو Mcdodo CA-629 4in1 Ligtning Audio Adapter

Mcdodo CA-629 4in1 Ligtning Audio Adapter

ادامه مطلبShow less
278,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 13,900 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شرکت Mcdodo از تولید کننده های خوشنام لوازم جانبی با کیفیت می باشد که برای رفع نیاز کاربرانی که میخواهند از هندزفری سیمی سایر شرکت ها و یا هندزفری های قدیمی گران قیمت با جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده کنند؛ مبدل 4 در 1 لایتنینگ به لایتنینگ و خروجی صدا مک دودو MCDODO CA-629 را تولید کرده است.

این مبدل علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی تبدیل درگاه لایتنینگ به خروجی لایتنینگ و 3.5 میلی متری صدا، یک حلقه نگهدارنده موبایل که بعنوان استند نیز کاربردیست را دارا می باشد.

تراشه قدرتمند پردازش دیجیتال

آداپتور 4 در 1 لایتنینگ به لایتنینگ و خروجی صدا مک دودو MCDODO CA-629 به لطف تراشه قدرتمند پردازش دیجیتال تعبیه شده در داخل مبدل، صدایی شفاف و عاری از هرگونه نویز و اختلال را ارائه میکند و تجربه لذت بخشی از پخش موسیقی را به ارمغان می آورد.

طراحی حرفه ای مناسب گیمر ها

طراحی آداپتور 4 در 1 لایتنینگ به لایتنینگ و خروجی صدا مک دودو، بسیار حرفه ای بوده و مناسب کاربران گیمر می باشد. کانکتور لایتنینگ با زاویه 180 درجه طراحی شده است تا هنگام انجام بازی های موبایلی، محدودیتی برای دست وجود نداشته باشد. کانکتور بعد از متصل شدن به موبایل، هیچ مزاحمتی برای دست نخواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
مبدل 4 در 1 لایتنینگ و صدا مک دودو Mcdodo CA-629 4in1 Ligtning Audio Adapter
278,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: