قاب مقاوم X-Doria Defense Shield گوشی آیفون Apple iPhone 13 Pro

X-Doria Defense Shield Apple iPhone 13 Pro

  • مقاوم در برابر ضربات شدید
  • دارای تاییدیه سقوط نظامی امریکا
  • ساخته شده از لایه کریستالی محکم و فلز و لایه tpu
ادامه مطلبShow less
850,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 42,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات
  • پشت قاب دارای جنس سخت پلی کربنات است. رنگی کاملا شفاف و بی رنگ دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. با وجود این قاب لوگو و رنگ گوشی شما کاملا معلوم و مشخص است و با رنگ قاب مشکی دور تا دور قاب تضاد خیلی زیبایی را به وجود می‌آورد.
  • دورتادور قاب دارای ضخامت بیشتری است و مانند یک چهارچوب محکم گوشی را در بر می‌گیرد. جنس این قسمت نرم بوده و حالت بامپر دارد. روی این قاب، پوششی از آلیاژ آلومینیوم با گرید نظامی وجود دارد که استحکام فوق‌العاده‌ای به کاور می‌دهد.
  • بدون اینکه قاب را از گوشی خارج کنید می‌توانید گوشی‌تان را به شارژ بزنید و یا اگر گوشی شما از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند از طریق شارژر بی‌سیم می‌توانید گوشی‌تان را به راحتی شارژ کنید.
  • به ادعای شرکت سازنده حتی اگر گوشی از ارتفاع سه متری به پایین پرتاب شود باز هم قاب می‌تواند جلوی ضربه‌ی وارده را بگیرد. روی صفحه هم برآمدگی‌ای دارد که صفحه نمایش را تا حدودی محافظت می‌کند.
  • گارد ضدضربه X-Doria Defense گوشی ایفون ۱۳ پرو به طور مشخصی در ارتفاع بالاتری از لنز دوربین قرار می‌گیرد. در هنگام گذاشتن گوشی روی میز یا افتادن آن، لنز با سطوح برخوردی نخواهد داشت و امنیت کاملی دارد.
  • با وجود ضخامت بالایی که دارد ولی اندازه‌ها به خوبی در آن در نظر گرفته شده است و تکنولوژی ساخت دقیقی دارد. پورت‌های گوشی مسدود نمی‌شوند و به راحتی قابل دسترسی هستند.
  • قاب گوشی آیفون iPhone 13 Pro مدل X-Doria Defense Shield جلو دکمه‌ها، دوربین، پورت شارژ، اسپیکر و میکروفن گوشی را نمی‌گیرد و بدون مشکل می‌توانید از گوشی‌تان استفاده کنید.
  • یک ویژگی جالبی که کاور محافظ گوشی آیفون 13 پرو ایکس دوریا دیفنس شیلد دارد این است که دارای کانال‌هایی برای اسپیکر گوشی است، یعنی صدا را به صورت تقویت شده از قسمت پایین صفحه به بیرون می‌‌فرستد. 
  • کاملا متناسب با ابعاد بدنه‌ی گوشی طراحی شده است. به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید و برای خارج کردن قاب هم به مشکل نمی‌خورید.

اگر به دنبال یک کاور با بالاترین ویژگی‌های محافظتی برای گوشی خود هستید این مدل را از دست ندهید. این قاب با ترکیبی از پلی کربنات، لاستیک و آلیاژ آلومینیوم تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. در برابر ضربه، ورود گرد و غبار، برخورد اشیاء تیز و برنده و خط خش مقاوم است و خیلی خوب هم روی گوشی فیکس و ثابت می‌شود.

شاید قیمت قاب گوشی آیفون iPhone 13 Pro مدل X-Doria Defense Shield نسبت به قاب‌های معمولی بالاتر باشد، اما در مقابل ویژگی‌ها و مقاومت بالایی که دارد ارزش خرید بالایی دارد و نوعی سرمایه‌گذاری برای گوشی شما محسوب می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم