پاور بانک فلزی کانفلون Konfulon Metal Case 10000mAh Powe Bank A10

نوع محصول: پاور بانک کانفلون

برند: Konfulon

مدل: A10

دارای دو عدد درگاه ورودی Type-C و Lightning

دارای یک عدد تبدیل Micro USB به تایپ سی

ظرفیت باتری لیتیوم یونی 10000mAh

دارای 4 عدد لامپ جهت نمایش میزان شارژ

ساخته شده از متریال فلزی

دارای رنگبندی متنوع و جذاب

ادامه مطلبShow less
685,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • قرمز
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 34,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

مشخصات پاور بانک A10

در طول روز موقعیت های بسیار زیادی پیش خواهد آمد که گوشی تان شارژ نداشته باشد و به برق نیز دسترسی نداشته باشید، مخصوصا اگر از آن دسته افراد فراموش کار هستید که همیشه یادتان می رود قبل از خارج شدن از خانه باتری گوشی را پر کنید. اگر یک پاور بانک همراه خود داشته باشید می توانید در هر زمان و هرمکانی که مایل باشید گوشی خود را شارژ کرده و دیگر هرگز نگران خاموش شدن گوشی نباشید.

در ساخت پاور بانک A10 برند کانفلون از یک باتری با سلول های لیتیوم یون استفاده شده، این باتری که دارای سایز کوچک و وزن سبکی می باشد در مدت زمان 5 تا 6 ساعت به طور کامل شارژ شده و می تواند تا 3 مرتبه گوشی شما را شارژ نماید. استفاده از این نوع باتری به پایین آمدن وزن کلی پاور بانک کمک یه سزایی کرده است.

بر روی پاور بانک A10 یک عدد درگاه Lightning و یک عدد درگاه تایپ سی وجود دارد که برای شارژ کردن پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرند. اگر کابلی که از آن استفاده می کنید از نوع Micro USB می باشد نگران نباشید، بر روی این پاور بانک یک عدد تبدیل میکرو یو اس بی به تایپ سی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن کابل خود را به Type-C تبدیل کرده و پاور بانک را شارژ نمائید.

بر روی پاور بانک A10 دو عدد درگاه یو اس بی وجود دارد که می توانید برای شارژ کردن انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر لوازم الکترونیکی از آن ها استفاده نمائید، شدت جریان خروجی از هر یک از این درگاه ها به مقدار 2.1A می باشد و این نشان دهنده سرعت شارژ بسیار خوب این درگاه ها می باشد. شما می توانید به صورت هم زمان دو عدد دستگاه را به این پاور بانک متصل کرده و شارژ نمائید.

کمپانی کانفلون با قرار دادن چهار عدد لامپ بر روی پاور بانک A10 میزان شارژ را به شما اعلام می کند. اگر یکی از لامپ ها راوشن باشد به معنای این است که شارژ پاور بانک بین 10 تا 25 درصد می باشد، روشن بودن هر یک از لامپ ها 25 درصد به میزان شارژ اضافه می کند، با وجود این لامپ ها شما خواهید دانست که چه زمانی باید پاور بانک خود را به برق متصل کنید.

پوشش روی پاور بانک A10 برند کانفلون از جنس فلز می باشد، این روکش از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار براق و صیقلی می باشد، پاور بانک کانفلون در سه رنگ طلایی ، مشکی و قرمز براق طراحی شده که هر سه رنگ بسیار لوکس و زیبا می باشند.

دارای دکمه خاموش و رشن

بر روی این پائر بانک یک دکمه برای رون و خاموش کردن پاور بانک وجود دارد، که شما می توانید، با خاموش کردن پاور بانک از به هدر رفتن انرژی پیشگیری نمائید.

  • دارای دو عدد درگاه ورودی Type-C و Lightning
  • دارای یک عدد تبدیل Micro USB به تایپ سی
  • ظرفیت باتری لیتیوم یونی 10000mAh
  • دارای 4 عدد لامپ جهت نمایش میزان شارژ
  • ساخته شده از متریال فلزی
  • دارای رنگبندی متنوع و جذاب
  • ورودی 5V و 2A
  • خروجی 5v و 2.1A
  • ابعاد 91.4mm* 55.5mm* 29.3mm
  • وزن 251gr
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
پاور بانک فلزی کانفلون Konfulon Metal Case 10000mAh Powe Bank A10
685,000 تومان
رنگ محصول
  • قرمز
گارانتی
تعداد: