کاور سلیکونی اورجینال با بند سامسونگ Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap

Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap

ادامه مطلبShow less
1,550,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • سفید
  • سرمه ای
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 77,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کاور Silicone Cover With Strap سامسونگ Galaxy S22 Ultra

این قاب اصلی برند سامسونگ از جنس سیلیکون ساخته شده و می تواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند و به دلیل داشتن برش ها و اندازه هایی دقیق در ورودی پورت ها اجازه دسترسی آسان به درگاه های گوشی تلفن همراه را به کاربران می دهد. کاور Silicone Cover سامسونگ Galaxy S22 Ultra با پوشش 360 درجه ای تمامی لبه های گوشی شما را پوشش می دهد. داخل قاب جنس پارچه ای مانند دارد تا از ایجاد خط و خش پشت گوشی شما جلوگیری کند. نکته  قابل توجه در این مدل قاب پوشش لنز دوربین می باشد که سبب محافظت بیشتر از لنز دوربین شده و همچنین پوشش این قاب کامل بوده و از قسمت پایینی گوشی موبایل نیز محافظت می کند و با این وجود دسترسی به درگاه های گوشی به آسانی انجام می گیرد. نکته مهم درباره این قاب محافظت بالای آن از گوشی می باشد که دلیل آن ضخامت مناسب این قاب است. اما نکته ای که باعث ایجاد تمایز در این قاب می شود وجود یک بند زیبا می باشد که کارایی این کاور را دو چندان کرده به این صورت که کاربران می توانند علاوه بر قرار دادن دست درون آن ، با کمک کاور و بند گوشی تلفن همراه خود را از جیب آویزان کنند.

طراحی زیبا و شیک

قاب محافظ  Galaxy S22 Ultra از مواد مرغوب سیلیکونی ساخته شده است که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه مقاومت می‌کند دارای طراحی زیبا و ضخامت کم است. این قاب علاوه بر اینکه از قاب پشت گلکسی اس 22 اولترا محافظت می‌کند لبه های کناری گوشی را پوشش می‌دهد تا اگر گوشی از سمت لبه به زمین و یا هر جسم سخت دیگر برخورد کند به آن آسیب نرسد.

ضخامت کم و وزن سبک

این قاب محافظ گوشی شما بزرگ و سنگین نمی‌کند و همچنان سبک و باریک می‌ماند. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در عین حال که مقاوم است و از گوشی به خوبی محافظت می‌کند وزن سبک و ضخامت کمی دارد.

قاب محافظ رسمی سامسونگ S22 Ultra

این قاب محافظ رسمی سامسونگ است و دارای بالاترین استاندارد ها و بهترین کیفیت ساخت است. این قاب محافظ مخصوص Galaxy S22 Ultra طراحی شده است بنابراین گوشی به خوبی در آن قرار میگیرد و در استفاده از درگاه ها, سنسور, دوربین و دکمه های مزاحمتی ایجاد نمی‌کند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کاور سلیکونی اورجینال با بند سامسونگ Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap
1,550,000 تومان
رنگ محصول
  • سفید
  • سرمه ای
گارانتی
تعداد: