پاور بانک 10000 میلی آمپر وایرلس گرین مدل PB-001 Magsafe 15W

1,059,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 52,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پاور بانک 10000 میلی آمپر وایرلس گرین

با توجه به افزایش استفاده های روزمره از گوشی ها ئ تبلت های امروزی و با توجه به باتری های امروزی داشتن یک پاور بانک که به عنوان باتری یدک است نیاز بسیاری از انسان هاست. در دنیای امروزی بسیاری از دستگاه هایی که همراه با ما زندگی می‌کنند نیاز به شارژ کافی برای کار کردن دارند. و نیازه به این منابع همراه و قابلیت شارژ شدن دستگاه های الکتریکی و حمل انرژی یکی از بزرگ ترین مشکلات بشریت است.

از همین رو این مشکلات سبب شده تا محققان و مهندسین بتوانند شروع به تحقیقات آزمون و خطا کنند. این مهندسان و محققان دستاورد های مهمی برای ساده تر کردن زندگی داشتند. با پیشرفت های روزافزون تکنولوژی در زمینه علم و صنعت، برق و الکتریک مهندسان به این قابلیت دست یافتند تا باتری هایی با ظرفیت های بالا تولید و روانه بازار کنند. این پیشرفت ها برای پاسخ گویی و رفع نیاز انسان به منابع انرژی الکتریکی کافی نبود و نمیشد به صورت همراه وسایلی که برایمان اهمیت زیادی دارند را شارژ کنیم. این دلایلی که به شما گفتیم یکی از مهم ترین دلایل پیدایش پاور بانک ها هستند امروزه مهم ترین وسیله ای که همراه هر ادمی به هر گوشه و کناری می‌رود تلفن های همراه هستند که اهمیت زیادی نزد ما دارند و بیشتر کار های ما هم با آن ها انجام می‌شود. اما زمانی که شارژ این گوشی ها تمام می‌شود دیگر کاربردی ندارند و ممکن است این نبود شارژ باعث غقب افتادن کار ها شود. برای دوری از این مشکل پاور بانک ها یا شارژر های همراه ساخته و عرضه شده اند.

ابعاد: 150x60x20 میلی‌متر

وزن: 400 گرم

تعداد درگاه خروجی: 1 عدد

ظرفیت اسمی: 10000 میلی‌آمپر ساعت

شدت جریان خروجی: 3.0 آمپر

سایر ویژگی ها: امکان شارژ تبلت، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل،

قابلیت شارژ بی سیم مگ سیف برای مدل های آیفون 12 و 13

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم