شارژر بی سیم بلکین مدل F8M747bt

  • شدت جریان خروجی: 1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی: 1
ادامه مطلبShow less
305,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند جز جدانشدنی زندگی‌هایمان شده‌اند و لوازم جانبی با کیفیت که آسودگی خیال و کارآیی مناسبی به‌همراه داشته باشند لازمه این دستگاه‌ها هستند؛ برند «بلکین» (Belkin) نامی آشنا در بازار لوازم جانبی است که سال‌ها مشغول ساختن ملزومات دستگاه‌های هوشمند با بهترین کیفیت بوده و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. یکی از دسته‌های این برند شارژرها هستند، وسیله‌ای که حیاتی‌ترین همراه دستگاه‌های هوشمند می‌باشد و عملکرد مناسب و استاندارد آن موجب بالا رفتن عمر دستگاه‌های شما می‌شود.

شارژر بی‌سیم بلکین مدل BOOST↑UP Qi Wireless Charging Pad به کد محصول F8M747bt با طراحی زیبا و رنگ مشکی ساخته شده تا بر روی میز شما قرار گیرد و به‌صورت بی‌سیم و با سرعت بالا تلفن‌های هوشمندتان را شارژ کند؛ برای استفاده از این شارژر تنها باید گوشی‌تان را بر روی آن قرار دهید تا LED شارژر روشن شده و خبر از شروع فرآیند انتقال انرژی دهد. شارژر بی‌سیم بلکین با تمامی گوشی‌هایی که از فناوری شارژ بی‌سیم Qi -مانند iPhone X، iPhone 8، iPhone 8 Plus، Galaxy S9، Galaxy S9+، Galaxy Note 8- پشتیبانی می‌کنند کار کرده و تا ۵ وات را انتقال می‌دهد؛ همچنین اگر بر روی گوشی‌تان قاب محافظ انداخته‌اید نیازی به خارج کردن آن از قاب ندارید. در بسته‌بندی این شارژر کابل Micro-USB دو متری قرار داده شده است تا بتوانید به‌راحتی آن را به خروجی برق ۲ آمپری متصل و استفاده نمایید.

اگر به‌دنبال شارژری بی‌سیم برای گوشی هوشمندتان هستید تا به‌راحتی آن را بر روی شارژر قرار داده و دغدغه وارد کردن کابل به گوشی و شلوغ کردن میزتان را فراموش نمایید؛ شارژر بی‌سیم بلکین مدل BOOST↑UP Qi Wireless Charging Pad به کد محصول F8M747bt انتخابی مطمئن و مناسب به‌نظر می‌آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم