شارژر دیواری 100 واتی مک دودو مدل MCDODO CH-8101 Pro

Mcdodo CH-810 Pro GaN 100W Fast Charger

ادامه مطلبShow less
1,879,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 93,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

امروزه با افزایش نیاز کاربران برای شارژرهای سریع تر، کمپانی های فراوانی اقدام به تولید شارژر نموده اند. کمپانی مک دودو با توجه به نیاز کاربران شارژر دیواری 100 واتی مک دودو مدل MCDODO CH-8101 Pro را که دارای یک پورت USB و دو پورت تایپ C را با فناوری GAN تولید و روانه بازار کرده است. این شارژ دیواری برای کاربر مقرون به صرفه تر از سایر شارژرهای دیواری موجود در بازار می باشد زیرا همزمان می تواند سه دستگاه شما را با فناوری شارژ سریع، شارژ کند.

کیفیت ساخت بالای شارژر دیواری 100 واتی مک دودو مدل MCDODO CH-8101 Pro

این شارژر ساخته شده با فناوری GAN می باشد. استفاده از فناوری GAN در ساخت این شارژر دیواری باعث می شود که بتوان ولتاژهای بالاتر را در دماهای کمتر با اتلاف انرژی کمتری حفظ کرد. در واقع در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. استفاده از فناوری GAN در ساخت این محصول باعث شده است تا از وزن کمتری نسبت به سایر شارژرهای دیواری موجود در بازار داشته باشد. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و یک محصول کاربردی برای کاربر می باشد.

طراحی کلاسیک شارژر دیواری 100 واتی مک دودو مدل MCDODO CH-8101 Pro

این شارژر دیواری از جنس pc نسوز ساخته شده است که ضدحریق است و بصورت مستطیل شکل و کلاسیک طراحی شده است. این شارژر محصولی ایده آل و قابل استفاده در مصارف روزانه و مسافرتی می باشد. همچنین داخل پک این محصول یک تبدیل دو پین و یک تبدیل سه پین قرار داده شده است و کاربر بر حسب نیاز می تواند از هر کدام استفاده کند.

دو شاخه تاشوی شارژر دیواری MCDODO CH8101

دو شاخه شارژر دیواری 100 وات مک دودو MCDODO CH-8101 Pro از قابلیت پلاگین تاشو برخوردار است. این شارژ دیواری بصورت پیش فرض با استاندارد آمریکا تولید شده است. این امر باعث شده است از این محصول در هر نقطه از دنیا بتوان استفاده کرد. می‌توانید دوشاخه استاندار داخل محصول را با ورودی‌های دوشاخه بریتانیا یا اتحادیه اروپا خارج از جعبه جایگزین کنید و آن را با توجه به کشوری که به آن سفر می‌کنید آماده استفاده کنید.

همچنین این محصول با برخورداری از قابلیت دو شاخه تاشو فضای کمتری را اشغال می کند و براحتی می توان آن را با خود حمل کرد.

امکان شارژ لپ تاپ با شارژر دیواری 100 واتی مک دودو مدل MCDODO CH-8101 Pro

این محصول دارای سه پورت خروجی می باشد که یک پورت آن USB و دو پورت دیگر آن تایپ C می باشد.این شارژر دیواری دارای حداکثر توان خروجی 100 واتی است که چهار برابر سریع تر از سایر شارژرهای دیواری معمولی موجود در بازار می باشد. با استفاده این محصول می توان لپ تاپ را نیز شارژ کرد. ناگفته نماند که میزان ولتاژ ورودی برای این شارژر دیواری 100 تا 240 ولت می باشد.

شارژ دیواری مک دودو از فناوری Qualcomm و شارژ سریع QC3.0، QC4.0 و PD3.0 برخوردار است. همچنین در ساخت این شارژر از پروتکل های SCP، FCP ،AFC ،PE استفاده شده است.

قابلیت برخورداری از هوش مصنوعی داخلی

این محصول از تکنولوژی تراشه هوشمند هوش مصنوعی داخلی بهره می برد. این شارژر می تواند با کمک هوش مصنوعی بطور هوشمند دستگاه های متصل را شناسایی کرده و جریان برق 100 واتی را بین هر پورت بصورت مساوی توزیع کند.

سایر ویژگی های شارژر 100 وات مک دودو CH-8101

لازم به ذکر است که شارژر دیواری 100 واتی مک دودو به دلیل مواد بکار برده شده در ساخت این محصول از ایمنی بیشتری نسبت به سایر شارژرهای دیواری برخوردار است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به کنترل دمای بیش از حد شارژر، کنترل ولتاژ و جریان برق بیش از حد و قطع خودکار شارژ اشاره کرد.

سازگاری با نواع دستگاه های هوشمند

شارژر دیواری مک دودو CH-8101 Pro کاملا با انواع دستگاه های هوشمند مثل اپل، هواوی، سامسونگ، اوپو، میزو، HP، مایکروسافت، لنوو، دل و سایر برندها سازگاری دارد.

مشخصات فیزیکی

مشخصات فنی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم