ایرپاد وان پلاس مدل OnePlus Buds Z E502A

  • سازگار با گوشی هوشمند و دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant
  •  صدای سه‌بعدی
  •  پشتیبانی از صدای فراگیر Dolby Atmos
  •  امکان استفاده 180 دقیقه‌ای تنها با 10 دقیقه شارژ
  •  اتصال سریع به گوشی‌های OnePlus با قابلیت Quick Pair
  •  حالت Low Latency برای کاهش تأخیر صدا تا 103 میلی‌ثانیه
ادامه مطلبShow less
1,499,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 74,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

طراحی هندزفری بلوتوثی OnePlus Buds Z

هدفون بلوتوثی OnePlus Buds Z، دیدار «طراحی سبک مدرن» با «هنر موسیقی» است. ظاهر OnePlus Buds Z نسبت به OnePlus Buds زمین تا آسمان تفاوت دارد. مهمترین تغییر، اضافه شدن سری سیلیکونی (در سه سایز مختلف) به ایربادهاست که استفاده طولانی مدت از هندزفری یا کاربری ورزشی از آن را تسهیل کرده است. ایربادها با ساختار In-ear طراحی شده‌اند و هر یک وزن 4.3 گرمی دارند. در مجموع، طراحی آرگونومیک ایرفون ها در کنار وزن بسیار سبکی که دارند، کنترل راحت تری داخل گوش خواهند داشت.

کیفیت صدای هندزفری بی سیم وان پلاس بادز زد

برای گوش دادن به موسیقی با هندزفری OnePlus Buds Z، دو درایور 10 میلی متری در هر ایرفون تعبیه شده که باس‌های عمیق و لذتبخشی ایجاد میکنند. باس هایی که طرفداران موسیقی، عجیب با آن انس خواهند گرفت. صدایی که از هندزفری ها خارج می‌شود، حس غوطه وری در موسیقی را به شما القا می‌کنند. چگونه؟! استریوی ۳ بعدی قدرت گرفته با دالبی اتموس، همان مهره قدرتمندی است که این حس شناور شدن در ریتم موسیقی را برای شما ایجاد میکند. ناگفته نماند Bass Boost نیز تمام تلاش خود را برای عمق بخشیدن به صدای خروجی، به کار می‌گیرد.
برای انجام مکالمات تلفنی نیز شرایط نسبتا ایده آلی برقرار است. با این که جای خالی تراشه حذف نویز به چشم میخورد اما این بدان معنا نیست که فناوری کاهش نویز هم نداشته باشیم! وظیفه اتصال هندزفری با موبایل هوشمند بر عهده بلوتوث 5.0 و حذف نویز نیز با فناوری کاهش نویز انجام می‌شود. شفافیت و پایداری صدا، نتایجی است که پس از انجام مکالمه تلفنی با هدفون OnePlus Buds Z، نصیبتان می‌شود.

شارژدهی باتری

باکس شارژ هندزفری بلوتوثی OnePlus Buds Z ظرفیت 450 میلی آمپر ساعتی و هر ایرفون به باتری 40 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. شارژدهی این هدفون به طوری کلی، نرخی 20 ساعته دارد برای پخش موزیک 5 ساعت و برای تماس تلفنی 3 ساعت دوام خواهد آورد. اگر در شرایط ضروری با باتری خالی ایرفون‌ها مواجه شدید، نگران نباشید زیرا با قابلیت شارژ سریع، تنها در عرض 10 دقیقه، سه ساعت شارژدهی خواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم