هدفون بلوتوث آکی مدل Aukey EP-B52

Aukey EP-B52 Headphone

ادامه مطلبShow less
2,099,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 104,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هدفون بی سیم آکی مدل EP-B52 از آمپدانس 32 و همچنین محدوده فرکانسی 32 الی 18000 هرتزی برخوردار است. این هدفون از نظر پخش موسیقی از حساسیت بالایی برخوردار بوده که کیفیت صدا را چندین برابر می سازد. لازم به ذکر است قطر درایوی که در هدفون بی سیم آکی مدل EP-B52 به کار رفته شده 40 می باشد. برای توان ذخیره انرژی بالا کمپانی سازنده آکی برای این هدفون از باتری هایی از جنس لیتیوم استفاده کرده است که همین امر موجب شده ظرفیت باتری های این هدفون 320 میلی آمپر باشد.

یکی از امتیازات مثبت هدفون بی سیم آکی مدل EP-B52 آن از دو نوع اتصال می باشد. یکی‌ از پر طرفدار ترین انواع اتصال که امروزه به یک ضرورت تبدیل شده می توان به اتصال از طریق بلوتوث اشاره کرد که هدفون بی سیم آکی مدل EP-B52 از این امکان بی بهره نیست. همزمان با داشتن قابلیت اتصال با بلوتوث این هدفون از اتصال با سیم به کمک کابل‌ AUX نیز می باشد. لازم به ذکر است بلوتوثی که برای این هدفون تعبیه شده نسخه 4.1 می باشد. شما با استفاده از اتصال بلوتوث این هدفون تا 10 متر توانایی فاصله گرفتن از دستگاه خود را دارید.

با توجه به تغییر شکل‌ تمامی وسایل الکترونیکی و امکانات مربوط به تکنولوژی برای راحت شدن استفاده از آن ها انواع هدفون ها نیز از این امر بی بهره نماندند. هدفون ها در طول تاریخ نسبت به طراحی اولیه خود تغییر زیادی داشتند. تا جایی که با پیشرفت علم و تکنولوژی کمپانی های صاحب نظر در عرصه تکنولوژی با طراحی هدفون های بی سیم زمینه راحتی برای تمامی دوستداران انواع هدفون ها فراهم ساختند. این هدفون ها که دارای مخزن ذخیره انرژی می باشند می توانند با یک بار شارژ تا ساعت ها توان پخش موسیقی را داشته باشند

مشخصات کلی

نوع
رو گوشی,هدفون های حرفه ای
ابعاد
173 × 183 × 78 میلی متر
وزن
286 گرم

مشخصات فنی

نوع اتصال
با سیم و بی سیم
رابط
جک 3.5 میلی متری,بلوتوث
نسخه بلوتوث
4.1
محدوده عملکرد
10متر
طول کابل
1.2 متر
مقاومت در برابر آب
ندارد
امپدانس هدفون
32 اهم
پاسخ فرکانسی هدفون
32 تا 18000 هرتز
حساسیت هدفون
97+-3 دسی بل
نشانگر LED
دارد
باتری
لیتیومی 320 میلی آمپر
تعداد باتری
1 عدد
عمر باتری
حداکثر 18 ساعت
محدوده قطر درایور
30 تا 40 میلی متر
قطر درایور
40 میلی متر
اقلام همراه
- کابل شارژ MicroUSB، کابل AUX با جک 3.5 میلی متری، دفترچه راهنمای کاربر
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم