کابل AUX آکی مدل CB-V12 طول 1.2 متر

Aukey CB-V12 AUX Cable 1.2m

ادامه مطلبShow less
205,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • سفید
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 10,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر بخواهیم موسیقی موردعلاقه داخل گوشی موبایل یا لپ‌تاپ را با صدایی رسا و بلندتر بشنویم، بنابراین نیاز به رابطی داریم که بتوان گوشی موبایل را به بلندگو وصل کرد. کابل AUX مدل CB-V12 محصول شرکت بیسوس است که 1.2 متر طول دارد و می‌تواند یک همراه مناسب برای شما باشد هنگامی که قصد دارید موسیقی مورد علاقه داخل گوشی و لپ‌تاپ را از طریق استریوهای خانگی پخش کنید یا اینکه داخل ماشین به رادیوپخش متصل شوید. این اتصالات از طریق جک‌های 3.5 میلی‌متری دوسر کابل انجام می‌شود که با تمامی گجت‌های دارای این ورودی از قبیل گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سازگار هستند. کافیست یک سر کابل را به دستگاه خود و سر دیگر آن را به اسپیکریا رادیو ماشین متصل کنید و از شنیدن موسیقی با صدای بلندتر لذت ببرید. وجود روکش طلا در سر کانکتورها سبب شده تا حد زیادی کیفیت و سرعت انتقال بالا برود و موسیقی به بهترین شکل پخش بشود.

این کابل مقاومت خوبی در برابر خمش دارد و وسیله‌ای مناسب برای اتصال دستگاه‌های پخش‌ کننده صوت و موسیقی به استریوهای خانگی، خودرو یا اسپیکرهای قابل ‌حمل است. همچنین کابل بافته شده آن مقاومت بالایی در برابر گره و پیچ‌خوردگی به آن بخشیده است و از استحکام کششی بالایی نیز برخوردار است. با تمام این ویژگی‌ها شما با خرید این کابل می‌توانید تا مدت زیادی با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

 

مشخصات فنی محصول

کابل AUX آکی مدل CB-V12 طول 1.2 متر
  • نوع کابل
    3.5 میلی‌متری
  • طول کابل
    120 سانتی‌متر
  • مشخصات
    دارای کانکتورهایی به روکش از جنس طلا وزن - 8.5 گرم وزن - دارای روکش بادوام و مقاوم در برابر گره‌خوردگی و درهم‌تنیدگی
  • سایر توضیحات
    قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون، تبلت، بلندگوها، استریو خانگی، استریو ماشین، گیرنده دیجیتال و هر دستگاه دیگر مجهز به درگاه 3.5 میلی‌متری
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
کابل AUX آکی مدل CB-V12 طول 1.2 متر
205,000 تومان
رنگ محصول
  • سفید
گارانتی
تعداد: