کیس اورجینال برند بی ام دبلیو BMW Case Iphone 12Pro/12

BMW Case Iphone 12Pro/12

ادامه مطلبShow less
750,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 37,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قابBMW. CG Mobile یک کیس نرم را ایجاد کرده است که با مواد سیلیکونی ساخته شده است تا از دستگاه شخصی شما در طراحی لوکس که از BMW انتظار دارید ، محافظت کند ، که برای اطمینان از محافظت در حالی که سبک پیشرفته ای به گوشی هوشمند شما اضافه می کند ، ایجاد شده است. بی ام و به خاطر تزئینات داخلی شیک و خوش سلیقه خود شهرت دارد. تلفن هوشمند شما با الهام از طراحی مدرن و ساخته شده از مواد با دوام و با کیفیت بالا ، محافظت بی نظیری که شایسته آن است ، دارد. CG Mobile به شما امکان می دهد هرجایی که هستید ظرافت را با خود ببرید.

• این قاب سخت سیلیکونی با نشانگر BMW M برای جلوه ای سه بعدی جذابیت کلاسیک و زیبایی برای دستگاه دستی شما دارد سازگار با iPhone 12 Pro /12.

• این قاب تلفن همراه با کیفیت عالی مستقیماً از BMW / External BMW الهام گرفته شده است. کیف بی ام و با نهایت تجربه لوکس و محافظت در برابر خراش و سایش.

• این قاب تلفن همراه شامل محافظت کامل از خراش برای محافظت از تلفن همراه شما در همه زمان ها و محافظت از دستگاه در برابر ضربه است.

• برش های دقیق دسترسی کامل و آسان را برای همه درگاه ها ، دوربین ها ، دکمه ها و بلندگوها فراهم می کند. مورد سازگار با شارژرهای بی سیم

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم