شارژر فندکی کلومن پلاس مدل KC-1+

  • پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 
  •  پشتیبانی از فناوری USB PD
  • توان 80 وات
  • امکان شارژ دستگاه‌های بزرگتری مانند لپ‌تاپ، پهپاد(دِروُن-Drone)، و لوازمِ خانگیِ هوشمند و ....
  • دارای هاب همراه
  • همراه با کابل ۱.۵ متری
  • دارای نشانگر LED
  • جنس بدنه: ABS+PC
  • ساخته شده از متریال ضد حریق
ادامه مطلبShow less
455,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 22,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

برند کلومن پلاس زیر شاخه ای از برند کلومن است که در این برند سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند.

دیگر نگران تمام شدن شارژ گجت های خود نباشید. شارژر فندکی راهی رایج‌ برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل و تبلت‌ بدون نیاز به پریز برق محسوب می‌شود.

شارژر فندکی KC-1+ محصولی جدید و کار آمد از شرکت کلومن پلاس است که از مهم ترین مزیت این محصول داشتن هاب همراه با کابل ۱.۵ متری است که امکان استفاده از خروجی شارژر را برای سرنشینان عقب خودرو نیز فراهم می کند.

 این شارژر فندکی دارای ۶ پورت خروجی می باشد که ۳ پورت خروجی بر روی خود کلگی شارژر فندکی قرار دارد و ۳ خروجی دیگر بر روی هاب آن قرار دارد که این هاب با یک کابل ۱.۵ متری به کلگی متصل است و به راحتی از آن در صندلی عقب خودرو هم میتوان استفاده کرد.

کانکتور های استفاده شده بر روی کلگی شارژر فندکی عبارتند از دو پورت USB  که خروجی هردوی آنها ۵ ولت و ۳ آمپر یا (5V/3A 9V/2A 12V/1.5A) است که مجموع توان آنها ۱۸ وات است. خروجی سوم بر روی این شارژر فندکی دارای شدت جریان خروجی 3 آمپری (3.65V-6.5V=3A 6.5V-9V=2A 9V-12V=1.5A) است که از قابلیت شارژ سریع QC3 پشتیبانی میکند.

کانکتور های استفاده شده بر روی هاب عبارت اند از یک خروجی USB C و دو خروجی USB 3.0 . خروجی اول این هاب از نوعUSB-C است که از فناوری PD پشتیبانی میکند با استفاده از فناوریِ شارژِ فوقِ سریعِ Power Delivery، قادر خواهیدبود دستگاه‌های بزرگتری مانند لپ‌تاپ، پهپاد(دِروُن-Drone)، و لوازمِ خانگیِ هوشمند را با ایمنی و سرعتِ بسیار بالا شارژ کنید. دو پورت USB  برروی این هاب خروجی برابر با  ۵ ولت و ۳.۴ آمپر دارند.و در نهایت ۸۰ وات حداکثر خروجی این شارژر است.

  LED های  موجود بر روی این شارژر نشانگر متصل بودن دستگاه به فندک خودرو می باشد. این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و دارای طول عمر بالایی می باشد. گفتنی است که جنس بدنه این شارژر از ABS+PC بوده که این متریال ضد حریق  می‌باشد.

در این محصول از یک چیپست هوشمند استفاده شده است که  شدت جریان خروجی از شارژر و شدت جریان ورودی به گوشی موبایل را کنترل میکند تا هیچگونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود.این شارژر فندکی  با انواع گوشی های هوشمند اندرویدی ، آیفون ، انواع تبلت ها  ، دستگاه های پخش موسیقی و دوربین ها سازگاری دارد. همچنین این شارژر از دستگاه شما در برابر شدت جریان و ولتاژ اضافی ، اتصال کوتاه و ... محافظت میکند

مشخصات کلی

جنسساخته شده از ماده نسوزABS+PC
وزن کالا107.6
وزن کالا با بسته بندی152.5
ابعاد کالا7.5*3.5*1.5+6.8*5.5*3.5
ابعاد بسته بندی15.5*12*4.5

مشخصات فنی شارژر فندکی

ولتاژ ورودی12-24 ولت
ولتاژ خروجی فندکیOutput 1/2: 5V/3A 9V/2A 12V/1.5A(Total:18W) Output 3: QC3.0(3.65V-6.5V=3A 6.5V-9V=2A 9V-12V=1.5A)
ولتاژ خروجی هابOutput 1: PD27W(5V/2.4A 9V/3A 12V/2.25A) Output 2/3: 5V/3.4A
شدت جریان خروجی16 آمپر
توان خروجی80 وات
تعداد درگاه خروجی6
نوع درگاه خروجیUSB, USB-C
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم