فلیپ کاور هوشمند سامسونگ مدل Clear View Cover Galaxy S21 Ultra

Clear View Cover  Galaxy S21 Ultra

  • هوشمند
  • اورجینال سامسونگ
ادامه مطلبShow less
1,620,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 81,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سامسونگ همزمان با ارائه پرچمداران سری جدیدش کاورهایی نیز برای آن معرفی می کند که ساخت خود شرکت سامسونگ بوده و قابلیت های بسیار جالبی نیز دارد. یکی از این کاور ها کیف هوشمند Clear View Cover است که علاوه بر امر مهم محافظت از گوشی گران قیمت شما، دسترسی به اعلانات و اطلاعات مهم را نیز بسیار ساده تر می کند. این کیف مناسب Samsung Galaxy S21 Ultra بوده و تمام قسمت های آن را پوشش می دهد.

کیف هوشمند اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S21 Ultra Clear View Cover مشکل کیف های موبایل موجود در بازار را حل می کند و به شما این امکان را می دهد که حتی در زمان بسته بودن درب کیف، اعلانات خود را که روی صفحه نمایش;کناری نمایش داده می شود، مشاهده کنید و حتی آن ها را کنترل کنید. برای مثال در زمانی که تماسی دریافت می کنید بدون باز کردن کاور می توانید نام و شماره تماس گیرنده را ببینید و با سوایپ کردن روی قسمت سمت راست که مشابه یک مانیتور است، به تماس پاسخ دهید یا رد تماس کنید.

جنس کاور Samsung Galaxy S21 Ultra Clear View Cover سخت بوده و به همین دلیل می تواند به راحتی از گوشی شما در تمام زوایا محافظت می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم