شارژر فست شارژ 55 وات شیائومی Xiaomi MDY-12-EQ 55W Gallium Nitride Fast Charger

Xiaomi MDY-12-EQ 55W Gallium Nitride Fast Charger

ادامه مطلبShow less
589,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 29,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در دورانی که فن‌آ‌وری شارژ سریع بیش از هر زمانی در دستگاه‌های دیجیتال فراگیر شده و باتری قابل تعویض نیز از موبایل‌های هوشمند حذف شده‌اند، استفاده از یک شارژر استاندارد و با کیفیت به امری بسیار مهم و ضروری تبدیل شده است. شرکت خوشنام شیائومی به خوبی این موضوع را درک کرده و با معرفی شارژر 55 واتی مدل MDY-12-EQ، سعی در نوآوری در این زمینه دارد.

طراحی شارژر دیواری 55 وات شیائومی MDY-12-EQ

در طراحی این شارژر 55 واتی شیائومی، این شرکت چینی ماجراجویی‌های همیشگی خود را کنار گذاشته و به یک طراحی معمولی و استاندارد بسنده‌ کرده است. بدنه شارژر 55 وات Type C شیائومی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده که در کنار مقاومت مناسب در برابر ضربه و فشار، تمامی استاندارد‌های امنیتی را نیز رعایت می‌کند. منظور از استانداردهای امنیتی اتصال کوتاه، افزایش بیش از حد ولتاژ و جریان، افزایش دما و… هستند.
برای راحتی در حمل و نقل، تمامی گوشه‌های این شارژر گرد طراحی شده تا جا‌به‌جایی آن به راحتی ممکن باشد.
این شارژر 55 واتی، گزینه مناسبی برای شارژ گوشی شیائومی می 11 می‌باشد چرا که طی 45 دقیقه، این گوشی را فول شارژ خواهد کرد.


شارژر دیواری 55W شیائومی MDY-12-EQ با پشتیبانی از گوشی شیائومی Mi 11

پشتیبانی از فن‌آوری شارژ سریع

از نظر بسیاری از کاربران، فن‌آوری شارژ سریع یکی از قابلیت‌‌هایی است که یک شارژر باید آن را پشتیبانی کند. خوشبختانه شیائومی در طراحی Xiaomi 55W Gallium nitride Fast Charger MDY-12-EQ این نکته را در نظر گرفته به طوری که این شارژر از استاندارد‌های شارژ سریع مختلف در ولتاژ‌های گوناگون پشتیبانی می‌کند. لیست ولتاژ و شدت‌ جریان قابل ارائه توسط این شارژر در حالت شارژ رسیع به شکل زیر می‏باشد:

  • 5 ولت 3 آمپر (15 وات)
  • 9 ولت 3 آمپر (27 وات)
  • 20 ولت 2.5 آمپر (50 وات)
  • 11 ولت 5 آمپر (55 وات)

ولتاژ ورودی این شارژ نیز از 100 تا 240 ولت بوده که امکان استفاده از آن در کشور‌های مختلف با سیستم‌های برق متفاوت را می‌دهد.

پشتیبانی از ولتاژ‌های ورودی مختلف، یک خبر خوب برای افرادی است که زمان مسافرت های بین‌المللی دارند.

فن‌آوری نیترید گالیوم

استفاده از فن‌آوری نیترید گالیوم در ساخت این شارژر را می‌توان مهمترین برگه برنده آن دانست. نیترید گالیوم یک ماده با خواص نیمه‌هادی بوده که تا پیش از این، بیشتر در زمینه سلول‌های خورشیدی و ماهواره‌های فضایی استفاده داشته ولی به تازگی به عرصه شارژر‌ها نیز راه پیدا کرده است. شارژر‌های ساخته شده با فن‌آوری نیترید گالیوم مانند شارژر سریع 55 وات شیائومی مدل MDY-12-EQ نسبت به مدل‌های قدیمی، بسیار بهینه‌تر هستند و در کنار داشتن اندازه کوچکتر، گرمای بسیار کمتری نیز تولید می‌کنند.

از نظر بسیاری از متخصصان، آینده شارژر‌ها متعلق به فن‌آوری نیترید گالیوم است.

کابل شارژ با کیفیت

در کنار یک شارژر خوب، به یک کابل شارژ با کیفیت شیائومی نیز نیاز‌ داریم. شیائومی نیز به خوبی از این موضوع آگاه بوده و در پکیج این محصول، یک کابل شارژر USB Type A به USB Type C قرار داده تا با خرید شارژر MDY-12-EQ، تمامی نیاز‌های شما برای شارژ سریع و ایمن وسایل شما پوشش داده شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
تبدیل دوشاخه برق هادرون مدل A10 تبدیل دوشاخه برق هادرون مدل A10
دوست داشتن
ناموجودSold out
125,000 تومان (بدون مالیات)
  •  تولید شده از بهترین کیفیت پلاستیک برای بدنه ( ABS و پلی کربنات ) و مناسب ترین فلز برای قطعات فلزی ( برنج و فسفر برنز )
      قابلیت اتصال به تمام سوکت های برق از جمله آمریکایی – ژاپنی , چینی – استرالیایی , اروپایی , دانمارکی , انگلیسی
      نواری روشن در محیط تبدیل که به پیدا نمودن آن در شب کمک مینماید
      استحکام مناسب و اتصال قوی به سوکت
      طراحی زیبا ومنحصر به فرد و گارانتی نامحدود تعویض مادام العمر
دوست داشتن

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم