قاب لنز مومکس مدل x-lens prime آیفون Iphone XS MAX

The momx X-Lens prime model is suitable for the iphone X MAX mobile phone

  • جنس: پلاستیک سخت، پلاستیک نرم
  • ساختار: مات
  • سطح پوشش: قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ، لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه: مقاوم در برابر ضربه، دسترسی آسان به درگاه ها، لبه های برجسته برای محافظت دوربین، مقاوم در برابر خط و خش
ادامه مطلبShow less
1,200,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 60,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

قاب لنز دار مومکس آیفون X MAX، یک قاب مقاوم و محکم می باشد که علاوه بر محافظت از گوشی، امکان عکاسی حرفه ای را نیز فراهم می کند. این قاب 6 لنز مختلف با عملکردهای متفاوت دارد که هر کدام تغییری خاص در تصویر ایجاد می کنند. قاب مومکس روی کلیدها را نیز می پوشاند و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن ها و پورت ها به وجود نمی آورد.

محافظت کامل از گوشی در برابر ضربه، خط و خش و ...

  • محافظت از لنزهای دوربین آیفون X MAX
  • عدم ایجاد محدودیت در استفاده از پورت ها، دکمه ها و اسپیکر
  • مجهز به 6 لنز مجزا با ویزگی های متفاوت
  • سویئچ سریع میان لنزها
  • نصب و جداسازی آسان

حفاظت کامل از گوشی، ایمن

قاب مومکس آیفون X MAX به صورت 360 درجه گوشی و اطراف آن را می پوشاند و از آن در برابر خط و خش، ضربه، گرد و غبار و سایر آسیب های مشابه محافظت می کند. در قسمت پشتی قاب یک برجستگی باعث شده تا احتمال سقوط گوشی از دست به حداقل برسد. این قاب روی کلیدها را نیز می پوشاند تا از ان ها نیز محافظت شود.

جنس قاب طوری است که کمی منطعف می شود تا گوشی به راحتی نصب و جدا شود. قاب لنز دار مومکس هیچ محدودیتی در استفاده از پورت ها و کلیدهای گوشی به وجود نمی آورد.

6 لنز مختلف

بسیاری از ما ترجیح می دهیم به جای حمل دوربین های عکاسی حجیم، با گوشی هوشمند خود تصاویر و خاطرات را ثبت کنیم. به خصوص اینکه دوربین گوشی ها روز به روز پیشرفته تر و با کیفیت تر می شوند. با توجه به این قضیه، کمپانی مومکس قاب لنز دار آیفون 10 را طراحی کرده است که دارای 6 لنز مختلف می باشد و هر کدام تغییری خاص در تصاویر و ویدیوها ایجاد می کنند. این لنزها شامل لنز واید، لنز 10X ماکرو، لنز فیش آی، لنزهای تله فوتو و لنز 20X ماکرو می باشد.

سویچ میان لنزها

6 لنز این قاب به صورت دو تایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با توجه به دو لنزه بودن دوربین گوشی آیفون X MAX، سه از شش لنز در حالت معمولی دوربین عملکرد خواهند داشت و سه لنز دیگر در حالت اپتیکال زوم کارایی دارند. استفاده از هر ردیف از لنزها بدین صورت است که باید قسمت لنزها را به دو سمت چپ و راست کشیده تا سویچ میان لنزها انجام شود. این طراحی خلاقانه، عکاسان را از شر استفاده پر دردسر لنزهای تکی خلاص می کند.

لنزهای دوگانه 2.0X Telephoto

این لنز می تواند تصاویر را دو برابر بزرگتر نشان دهد. ثبت تصاویر با این لنز بزرگنما، که گویای تمام جزییات است، می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. توجه داشته باشید که این بزرگنمایی باعث کاهش کیفیت تصویر نخواهد شد.

لنز 120° Wide Angle

هنگامی که زاویه عکاسی لنز گوشی محدود است، لنزهای واید راه حل مشکل هستند. این لنزها کادر تصویر را عریض تر خواهند کرد تا جزئیات بیشتری از یک سوژه ثبت شود. برای مثال فرض کنید قصد ثبت یک عکس دسته جمعی با تعداد نفرات بالا را دارید که کادر تصویر به اندازه ای عریض نیست تا همه در کادر قرار بگیرند؛ لنز واید تصویر را عریض تر خواهد کرد تا بدون نیاز به تغییر فاصیله گوشی از سوژه، تصویر با جزئیات بیشتر ثبت شود.

لنز 20X و 10X ماکرو، کلوزآپ

لنز ماکرو برای عکس برداری از فاصله ی بسیار نزدیک می باشد که لنز های معمولی قادر به فوکوس در آن نقطه نیستند. با استفاده از یک لنز ماکرو می توان سوژه هایی از فواصل 10 تا 23 میلی متر را ثبت کرد. برای مثال در عکاسی حیات وحش از لنز های ماکرو برای ثبت تصاویر از حیوانات بسیار کوچک استفاده می کنند. لنزهای ماکرو جزئیات را دقیق تر و با کیفیت اصلی دوربین ثبت خواهند کرد. X-Lens Case مومکس از دو لنز 20X و 10X ماکرو بهره مند است.

لنز 180° Fisheye

لنز فیش آی در واقع یک لنز سوپر واید است که تصاویر را بصورت نیمکره ثبت می کند. لنز فیش آی یا همان چشم ماهی به انواع لنزهایی گفته می شود که میدان دید 180 درجه ای برای ثبت تصاویر ایجاد می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم