برچسب گلس نیلکین Amazing H Plus Pro Anti-Explosion سامسونگ Galaxy A5 2017

Nillkin Amazing H Plus Pro Anti-Explosion Glass Screen Protector For Samsung Galaxy A5 2017

ادامه مطلبShow less
75,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Nillkin Amazing H یک محافظ صفحه نمایش حرارت دیده ساخته شده از مواد ژاپنی AGC و تکنولوژی نانومتری با سختی 9H بوده، و تنها یک درجه از سختی الماس پایین تر می‌باشد، که محافظت همه جانبه ای از صفحه نمایش گوشی شما خواهد داشت.
کیفیت ساخت این محافظ صفحه نمایش نیلکین از مواد اولیه بسیار مرغوب بوده و به دلیل شفافیّت بالا در دید کاربر هیچگونه تأثیری نگذاشته و دمای رنگ ها را به صورت کامل طبیعی به نمایش میگذارد. نمایش رنگ ها در گوشی هایی که کیفیت صفحه نمایش بالایی دارند امر بسیار مهمی محسوب می شود.
گلس نیلکین با سختی 9H در برابر هرگونه ضربه، خط خش، اشیاء نوک تیز همانند چاقو و کلید کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. بنابراین در استفاده دراز مدت، این موارد هیچ تأثیر سوئی بر روی این گلس نیلکین نخواهد گذاشت تا از شفافیّت آن کاسته شود.همچنین محافظ Nillkin Amazing H ضد اثرانگشت بوده تا در استفاده روزانه بارها و بارها نیاز به تمیز کردن محافظ برای مشاهده بهتر جزئیات گوشی نداشته باشید.
همانطور که می دانید روغن و چربی جزو مایعات بسیار مضر برای صفحه نمایش های لمسی بوده و در صورت اصابت آنها به صفحه نمایش گوشی، باعث تغییر رنگ و آسیب دیدن آن خواهد شد. این محافظ صفحه نمایش nilkin در مقابل انواع مایعات کاملا مقاوم بوده و نه تنها هیچ آسیبی نمی بیند بلکه از آسیب زدن به صفحه نمایش گوشی نیز جلوگیری می کند.
این محافظ صفحه نمایش نیلکین متشکّل از پنج لایه می باشد.
لایه اول:  لایه ضدضربه و نشکن همانند شیشه اتومبیل که در صورت وارد آمدن ضربه شدید و شکستن آن، تکه‌های آن از هم جدا نشده و حفاظت از گوشی را کاملا تأمین میکند.
لایۀ دوم: پوشش ضدتابش نور با کیفیت HD و شفافیت بالای 99 درصد.
لایۀ سوم: پوشش سیلکیونی مقاوم
لایۀ چهارم: لایۀ حرارت دیده بسیار مقاوم با سختی 9H
لایۀ پنجم: پوشش نانو ضد روغن، اسید و الکل و مایعات مضر دیگر.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم