برچسب گلس نیلکین سامسونگ Nillkin 3D CP+ Max Glass Samsung Galaxy Note 8

Nillkin 3D CP+ Max Glass Samsung Galaxy Note 8

  • مقاوم در برابر ضربه و خراش
  • ضد لک و اثر انگشت
  • طراحی باریک
  • زاویه های گرد
  • پوشش کامل نمایشگر گوشی
ادامه مطلبShow less
249,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,450 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

محصول Galaxy Note 8 Nillkin Amazing 3D CP+ Max tempered glass یک محافظ صفحه‌نمایش است که ابعاد و بریدگی‌های مربوط به درگاه‌ها، دوربین و اسپیکر در آن براساس گوشی موبایلسامسونگ گلکسی اس 8 طراحی و تولید شده است. این محافظ در برابر لکه، چربی و اثر انگشتمقاومت دارد. محافظ صفحه این محصول از مواد شیشه ای بسیار مرغوب با عملکرد دفاعی بسیار زیاد تولید شده است. این محصول وضوح بالایی دارد و در زمان قرار گرفتن روی صفحه‌نمایش هیچ تاثیر سویی روی آن نمی‌گذارد. انعکاس نور یکی از مواردی است که باعث خستگی چشم می‌شود. این محافظ به‌صورتی طراحی شده که از انعکاس نور جلوگیری می‌کند و در برابر ضربه مقاومت دارد و یکی از بهترین محافظ ها می باشد. لازم است بدانید که لبه های منحنی  این محافظ  به صورت سه بعدی طراحی شده است تا از شکسته شدن لبه های گوشی محافظت نماید و همچنین قسمت های خم  گوشی را به طور کامل نیز پوشش می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
قاب محافظ اسپیگن Spigen Rugged Armor Extra Case For Samsung Galaxy Note 8 قاب محافظ اسپیگن Spigen Rugged Armor Extra Case For Samsung Galaxy Note 8
دوست داشتن
ناموجودSold out
389,000 تومان (بدون مالیات)
گارد محافظ گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 مارک اسپیگن مدل Rugged Armor Extra، محافظی مقاوم و سر سخت که در نگاه اول حسی از مقاومت و سر سختی را به شما منتقل کرده و به خوبی از Galaxy Note 8 محافظت می نماید.
دوست داشتن
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم