قاب اسپیگن سامسونگ Spigen Thin Fit 360 Case Galaxy Note9

Spigen Thin Fit 360 Case Galaxy Note9

  • مقاوم در برابر شوک
  • بدون محدودیت در دسترسی به پورت ها
  • پوشش روی کلیدها برای حفاظت بیشتر
  • سازگار با شارژرهای بی سیم
  • جنس نرم و منعطف
ادامه مطلبShow less
199,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

طراحی باریک و کاربردی

اسپیگن کاور محافظ Thin Fit 360 را بسیار باریک و نازک طراحی کرده است. بنابراین استفاده از آن تغییر محسوسی در ابعاد و وزن گوشی هوشمند کاربران ایجاد نخواهد کرد و کاربران می توانند به راحتی از این محافظ استفاده کنند. کاور اسپیگن مزاحمتی برای کاربران ایجاد نکرده و افراد می توانند به راحتی ساعت ها با گوشی هوشمند خود کار کنند.

عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها

اسپیگن این کاور محافظ را کاملا متناسب با ابعاد سامسونگ نوت 9 طراحی کرده است. به همین دلیل در محل قرارگیری پورت ها و دوربین، کاور محافظ با برش های دقیقی کاملا باز شده است و کاربران می توانند به سادگی به این امکانات گوشی دسترسی پیدا کنند. همچنین روی کلیدهای گوشی با پوشش برجسته و نازکی پوشیده شده است که ضمن دسترسی آسان کاربران به کلیدها، مانع از آسیب کلیدها می شود.

سازگار با شارژرهای بی سیم

قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Note 9، طراحی باریکی دارد که موجب شده است کاربران برای استفاده از آن محدودیتی نداشته باشند. این قاب حتی با شارژرهای وایرلس نیز سازگار است و کاربران برای استفاده از شارژرهای بی سیم نیازی به جدا کردن کاور از روی گوشی نخواهند داشت. به این ترتیب محدودیت و مشکلی برای کار با محافظ اسپیگن وجود ندارد.

ابعاد استاندارد

اندازه این قاب به طور دقیق با گوشی Note 9 سازگار است و کاربران می توانند از کارکرد دقیق محافظ مقاوم سامسونگ اطمینان خاطر داشته باشند. بنابراین کاور نه به گوشی اس 9 فشار وارد می کند و نه برای آن بزرگ است. بلکه کاملا روی گوشی نصب شده و مزاحمتی برای کاربر ندارد.

توجه داشنه باشید همراه محصول برچسب گلس نمیباشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم