کیف اسپیگن سامسونگ Spigen Wallet s Case Galaxy Note 8

Spigen Wallet s Case Galaxy Note 8

ادامه مطلبShow less
325,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 16,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیف کلاسوری اسپیگن مدل Wallet S، با جیب های متعددی که دارد می تواند جایگزین مناسبی برای کیف پول شما باشد. جنس بدنه ی قاب داخلی این کاور از پلی کربنات ساخته شده و روی آن با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده است. این کاور پوشش کامل و همه جانبه ای از پشت، لبه ها و صفحه نمایش گوشی دارد، و گوشی سامسونگ نوت 8 شما را از هرگونه گردو غبار، خط و خش محافظت می نماید.

نحوه باز و بسته شدن قفل این کیف به‌صورت آهن‌ربایی است. از ویژگی دیگر این قاب تبدیل کاور به حالت استند می باشد، که برای نگه ‌داشتن یا قرار دادن گوشی موبایل روی میز به هنگام وب‌گردی، تماشای ویدئو یا تایپ بسیار سودمند و مفید خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این کیف، جیب داخلی برای نگهداری پول نقد و اسلات های متعددی برای قرار دادن کارت اعتباری است. این ویژگی باعث می شود تا کیف موبایل، جایگزین کیف پولتان نیز باشد. همچنین با قرار باز کردن درب کیف می توانید به حالت استند افقی قرار داده و دید بهتری هنگام تماشای فیلم و یا موزیک ویدئو داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم