قاب KeepHone آیفون iPhone 12 Mini مدل Ice Armor

Ice Armor KeepHone Cover Case for Apple iPhone 12 mini

ادامه مطلبShow less
315,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • ابی
  • قرمز
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 15,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

قاب برند KeepHone گوشی آیفون مدل Ice Armor دارای پوششی سوراخ دار است که باعث می‌شود حرارت و گرمای تولید شده توسط گوشی محبوس نشود و راهی برای خروج پیدا کند. در نتیجه از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند. همین عامل هم در سرعت پردازش گوشی و هم در سلامت باتری آن تاثیر به سزایی دارد.
گارد ایفون کیپ‌هون سری Ice Armor پوشش هفت لایه‌ای دارد تا بتواند ترکیبی از بهترین خواص را برای شما ایجاد کند. از جمله این پوشش‌ها می‌توان به لایه‌ی گرافنی یا لایه‌ی هادی هدایت اشاره کرد که در کنار هم مقاومت و کارایی بالای محصول کمک می‌کنند.
جنس بادوامی دارد. از بهترین متریال‌ها در ساخت آن استفاده شده و با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات باکیفیت طراحی و برش خورده است. اگر این قاب را روی گوشی‌تان داشته باشید مشکلی از بابت رنگ‌رفتگی و یا بدشکل شدن قاب نخواهید داشت.
دور تا دور قاب  KeepHone گوشی آیفون مدل Ice Armor از ژل سیلیکای مایع شاخته شده است که متریالی بسیار نرم و منعطف است. این متریال کمک می‌کند بتوانید خیلی راحت قاب را دور گوشی قرار دهید یا آن را بردارید، بدون این که فشاری به بدنه وارد شود یا لبه‌های قاب بشکند.
یکی از نقاط قوت این قاب، ارتفاع 0.2 میلی‌متری دور لنز دوربین است. در نتیجه می‌تواند جلوی برخورد لنز با سطح زمین را بگیرد و به همین شکل مانع از خط و خش افتادن روی آن بشود.
رویی‌ترین لایه‌ی قاب یک پوشش ضد چربی است. این پوشش باعث می‌شود ذرات آلودگی و چربی جذب قاب نشوند. مدتی طولانی تمیز و نو باقی می‌ماند و اثر انگشت، لک و رد آلودگی روی آن جا نمی‌اندازد.
پوشش چند لایه به همراه بامپر نرم، قاب Keephone سری Ice Armor را به یک کاور خوب و مقاوم در برابر انواع ضربه‌های ناگهانی تبدیل کرده است. به خوبی نیروی شدید را جذب می‌کند و نمی‌گذارد به بدنه آسیبی برسد.
به دلیل لبه‌های نرمی که دارد خیلی ساده روی گوشی نصب می‌شود. کافیست لبه‌های آن را روی لبه‌های گوشی قرار دهید و با کوچکترین فشاری روی گوشی نصب می‌شود.
قاب Keephone سری Ice Armor چند رنگ مختلف دارد که هر کدام در عین سادگی زیبایی خاص خودشان را دارند. این رنگ‌ها شامل سبز، آبی، قرمز و مشکی هستند و می‌توانید هر کدام از آن‌ها را طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.
تمام پورت‌ها، اسپیکر، میکروفن، دکمه‌ها و دوربین گوشی در دسترس شما قرار دارند و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. خیلی راحت و بدون دردسر به تمام امکانات گوشی دسترسی دارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
پاور بانک وایرلس مومکس Momax QPower minimal IP89 10000mAh Power Bank پاور بانک وایرلس مومکس Momax QPower minimal IP89 10000mAh Power Bank
دوست داشتن
999,000 تومان (بدون مالیات)

Momax QPower minimal IP89 10000mAh Power Bank

قابلیت های ویژه: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ، مدیریت هوشمند شارژ ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge

دوست داشتن

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
قاب KeepHone آیفون iPhone 12 Mini مدل Ice Armor
315,000 تومان
رنگ محصول
  • ابی
  • قرمز
گارانتی
تعداد: