قاب نیلکین آیفون Nillkin CamShield Armor Case iPhone 11 Pro Max

Nillkin CamShield Armor Case iPhone 11 Pro Max

ادامه مطلبShow less
242,000 تومان بدون مالیات
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
موجود است
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,100 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کاور محافظ Nillkin CamShield Armor گوشی Apple iPhone  دارای جنسی از پلاستیک سخت بوده و قسمت های کناری آن تا حدودی برجسته است که به منظور ممانعت از لغزش گوشی از دست کاربران می باشد. همچنین پشت قاب هم دارای حلقه نگهدارنده مغناطیسی است که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود با قرار دادن انگشت خود در داخل حلقه، گوشی را با اطمینان خاطر در دستان خود نگه داشته یا به هولدر های مگنتی نزدیک کرده تا به هولدر مگنتی چسبیده و توسط آن کنترل شود. گارد ضد ضربه گوشی iPhone مدل نیلکین CamShield Armor علاوه بر محافظت کامل از گوشی در برابر ضربه، همان طور که قبلا هم اشاره شد، از دوربین گوشی نیز به خوبی محافظت می کند. در قسمت پشت این قاب بخشی متحرک وجود دارد که دارای حالتی کشویی هست که کاربر می توان با قرار دادن آن روی دوربین گوشی خود به خوبی از آن محافظت کند. البته در صورت دلخواه کاربران می توانند این درپوش را کنار زده و از دوربین گوشی استفاده کنند. عبارت Armor در نام این گارد اشاره به مقاومت قاب در برابر ضربه هایی دارد که کمپانی نیلکین بر روی آن تست کرده و این گارد توانسته این آزمایش ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

قاب Nillkin CamShield Armor گوشی آیفون  با دقت هرچه تمام طراحی و برش داده شده که این امر سبب شده دسترسی کاربر به درگاه ها و پورت های گوشی خیلی راحت باشد و در استفاده از آنها به مشکل بر نخورد. همچنین روی کلیدهای گوشی نیز دارای محافظی از جنس خود قاب هست که دارای شکلی برجسته بوده و از این قسمت های گوشی نیز به خوبی محافظت می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم
×
قاب نیلکین آیفون Nillkin CamShield Armor Case iPhone 11 Pro Max
242,000 تومان
رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی
تعداد: