چندراهی برق الدینیو مدل SE6403

Ldnio SE6403 Power Strip

  • دارای شش پریز
  • مجهز به 4 پورت USB
  • شدت جریان و ولتاژ  خروجی : 5V-3.4A
  • توان خروجی : 2500 وات
ادامه مطلبShow less
539,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 26,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این محصول علاوه بر 4 پورت USB دارای شش پریز هم بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی شش وسیله برقی را هم همزمان با 4 گوشی موبایل به برق متصل کنید. توان خروجی این محصول 2500 وات بوده که به راحتی انرژی مورد نیاز لوازم برقی شما را تامین می کند. بر روی بدنه این محصول یک کلید فیزیکی قرار دارد که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی جریان برق را متوقف کنید و نیازی به کشیدن دوشاخه از برق نیست.

این محصول دارای ابعاد 40*109*220 میلی متر بوده و به کابل اتصال آن به برق هم طولی معادل 200 سانتی متر داشته که این امر باعث شده تا آزادی عمل بیشتری نسبت به کابل های معمولی به کاربر خود بدهد. جنس بدنه این سه راهی از پلاستیک + ABS  و متریال PC بوده که در برابر ضربه ، فشار و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. دو شاخه این محصول بر اساس پریز های ایران طراحی شده است و نیاز به هیچگونه تبدیل ندارد. در طراحی این محصول از یک چیپست هوشمند استفاده شده است که قادر است میزان شدت جریان خروجی از شارژر را با میزان شدت جریان ورودی گوشی موبایل شما یکسان کند تا هیچگونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود.

چند راهی Ldnio SE6403 دارای استاندارد IPX6 بوده که باعث شده تا در برابر رطوبت و قطرات آب از مقاومت مطلوبی بر خوردار باشد. در قسمت زیر این چند راهی پایه های سیلیکونی قرار دارد که باعث شده تا بتوانید به راحتی آن را بر روی سطوح صاف و شیبدار قرار  دهید بدون آنکه نگران سر خوردن آن باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم