پاوربانک جووی مدل JP90 qualcomm 3.0 ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت

Joway JP90 10050mAh qualcomm 3.0 PowerBank

  • کلاس وزنی: معمولی|200 تا 400 گرم
  • محدوده ظرفیت: 10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی: 1.5 آمپر، 2.0 آمپر، 3.0 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
  • قابلیت های ویژه: تکنولوژی Quick Charge 3.0
ادامه مطلبShow less
299,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

نقد و بررسی فناوری Quick Charge 3.0 یا همان Qualcomm 3.0 :

مطمئناً شارژ کردن گوشی یکی از آزاردهنده‌ترین فعالیت‌های روزانه است، اما تکنولوژی کوالکام پیوسته کارهای خلاقانه‌ای انجام می‌دهد تا تجربه فوق‌العاده‌ای از شارژ کردن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، برای کاربران به جا بگذارد.

فناوری شارژ سریع چیست؟

فناوری شارژ سریع کوالکام به گونه ای طراحی شده که به‌جای سریع‌تر شارژ کردن باتری، به‌شکلی ایمن، هر مقدار برقی که باتری می‌تواند، از منبع تامین‌کننده انرژی بگیرد. برخلاف آنچه تصور می‌شود، شارژ سریع تنها منوط به فراهم کردن برق بیشتر نیست، بلکه شما باید مطمئن باشید که در طی این فرایند به باتری، که مستعد آتش گرفتن است، آسیبی نمی‌رسد و این نکته خود بسیار حائز اهمیت می باشد.

فناوری شارژ سریع Quick Charge 1.0 اولین تکنولوژی شارژ سریع بود که دستگاه را تا 40 درصد سریع‌تر از شارژر های معمولی شارژ می‌کرد. یک سال بعد Quick Charge 2.0 توسط کوالکام معرفی شد که زمان شارژ را تا 75 درصد کاهش داد.امروزه فناوری Quick Charge 3.0 به‌گونه‌ای مهندسی شده تا چهار برابر سریع‌تر از روش معمولی دستگاه را شارژ کند یعنی تنها در 35 دقیقه باتری دستگاه را به 80درصد می رساند.
Quick Charge 3.0 از الگوریتمی به نام INOV  یا مذاکره‌ای هوشمند برای ولتاژ بهینه استفاده می‌کند. این الگوریتم به دستگاه قابل‌حمل، در تشخیص اینکه در چه زمانی چه ولتاژی را از آداپتور درخواست کند کمک می‌کند و در عین افزایش بازده، بیشترین میزان انتقال برق مؤثر را ممکن می‌کند.
از سطوح ولتاژ مختلف پشتیبانی می‌کند و به گوشی اجازه می‌دهد که از ولتاژ موردنظر که توسط شرکت سازنده‌اش تعیین شده استفاده کند. Quick Charge 3.0 از ولتاژهایی با میزان افزایش 200 میلی ولت که بین بازه 3.6 ولت تا 20 ولت قرار گرفته‌اند، پشتیبانی می‌کند. به‌این‌ترتیب گوشی شما می‌تواند یکی از ده‌ها سطحی از انرژی برق را که برایش مناسب باشد، به کار بگیرد.این تکنولوژی مانند نسخه‌های قبلی، طراحی ساده‌ای برای پیاده‌سازی توسط سازندگان را داشته و می تواند تمامی دستگاه هایی که دارای فناوری Quick Charge 3.0 نیستند را با سرعت مطلوبی شارژ کند.Quick Charge 3.0 را می‌توان با USB Type-A ،USB Micro، USB Type-C یا رابط‌های اختصاصی پیاده‌سازی کرد.
Quick Charge 3.0 در برخی از جدیدترین پردازنده‌های اسنپ دراگون از کوالکام مثل اسنپ دراگون 820، 620، 618 و 430 موجود است. پس می‌توان انتظار داشت که در سری گوشی‌ها و تبلت‌های جدید، این تکنولوژی را شاهد باشیم.

مشخصات اصلی
برند :
Joway
مدل :
JP90
شدت جریان ورودی و خروجی :
شدت جریان خروجی: 3‌ آمپر
تعداد درگاه خروجی :
2 عدد
ظرفیت اسمی :
10050 میلی آمپر ساعت
نوع نمایشگر :
ال‌ای‌دی

سایر مشخصات

سایر مشخصات 1 :

پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم