برچسب گلس یو وی امنیتی سامسونگ UV Nano Glass Privacy Samsung Galaxy Note 9

 UV Nano Glass Privacy Samsung Galaxy Note 9

ادامه مطلبShow less
99,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

محافظ صفحه نمایش 3D شیشه ای کامل Samsung  با چسپ UV ، گلسی با ساختار شفاف، ضد اثر انگشت و چربی که از فناوری لنز ساخته شده است و از ضخامت بسیار کم و سختی 9H برخوردار است.
گوشی هوشمند  پرچمدار سامسونگ با صفحه نمایش بدون حاشیه و یک دست خود محبوبیت زیادی بین طرفداران این برند پیدا کرده است. اما این نمایشگر زیبا کنار همه مزایای خود، دغدغه‌ هایی نیز برای کاربران به همراه دارد. چرا که حفاظت از نمایشگر یک‌ پارچه و سرتاسری این گوشی کار آسانی نیست و احتمال ضربه دیدن و ترک خوردن این نمایشگر بسیار زیاد است. 3D با عرضه محافظ صفحه نمایش شیشه‎ ای و باریک 3D Glass برای گوشی سامسونگ گلکسی  خیال کاربران این گوشی را آسوده کرده است. با توجه به اینکه لبه‌ های نمایشگر گوشی کمی خمیده هستند، استفاده از محافظ صفحه‌ هایی که بتواند به خوبی همه نمایشگر را پوشش دهد اهمیت بالایی دارد. محافظ صفحه نمایش 3D به طور کامل روی صفحه نمایش این گوشی را می‌ پوشاند و از لبه‌ ها در برابر ضربه محافظت می‌ کند.

سختی این محافظ صفحه برابر 9H است. این میزان سختی بین انواع گلس‌ های موجود در بازار، یکی از مقاوم‌ ترین محافظ‌ های شیشه ‎ای را برای کاربران فراهم می‌ کند. به همین دلیل می‌ توان گفت در صورتی گوشی هوشمند سامسونگ از دست کاربران سقوط کند، کمترین آسیب به صفحه نمایش آن وارد خواهد شد.

گلس 3D ‏,‏ نسل جدید محافظ های صفحه نمایش گوشی که از تکنولوژی لنز مخصوص در ساخت آن استفاده شده است و باعث مقاومت بسیار بیشتر در برابر ضربه نسبت به گلس های معمولی شده است بسیار شفاف است و به مرور زمان کدر نخواهد شد و لمس با آن بسیار آسان و روان است

نوع
امنیتی
قابليت نصب آسان
بله
مقاوم در برابر ضربه
بله
جلوگيری از انعکاس نور
بله
جلوگيری از ايجاد خط و خش
بله
مشخصات ديگر
- درجه سختی 9H - پشتيبانی از تكنولوژی نمايش رنگ اصلی صفحه نمايش - جلوگيری از نور اضافه برای محافظت چشم - ضد خش - ضد ضربه - ضد اثر انگشت - كيفيت بالای جنس - چسپ بسیار قوی - تعویض آسان گلس - پوشش کامل صفحه نمایش - حفاظت کامل و تضمین در برابر نصب گلس با دستگاه UV - قابل نصب بر روی صفحه نمایش شکسته - سطح صاف برای لمس آسان - حفظ حساسیت لمس نمایشگر
دارای محافظ برای قسمت
جلو ( صفحه نمايش )
اقلام همراه

دستگاه اشعه ماورائ بنفش UV چسپ UV برای نصب گلس 1 عدد

  • درجه سختی 9H

  • برش دقیق لبه ها

  • چسپ بسیار قوی

  • تعویض آسان گلس

  • سطح صاف برای لمس آسان

  • حفظ حساسیت لمس نمایشگر

  • محافظی شفاف ، پر قدرت و مقام

  • محافظ برای تمام صفحه نمایش (کامل)

  • قابل نصب بر روی صفحه نمایش شکسته

  • حفاظت کامل و تضمین در برابر نصب گلس با دستگاه UV

  • مقاوم در برابر خط و خش - ضربه - شوک - گرد و غبار - ضد اثر انگشت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم