گلس تمام صفحه full glass Turtle 18D iphone 6S PLUS/7PLUS/8PLUS

full glass Turtle 18D iphone 6S PLUS/7PLUS/8PLUS

  • پوشش کامل صفحه نمایش
  • 18D
  • دارای لبه های برجسته برای جلوگیری از اسیب دیدن صفحه نمایش در برابر ضربه
ادامه مطلبShow less
99,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این محصول از طریق فناوری نانو ساخته شده و با دستگاه های CNC برش داده شده است که با برخورداری از لبه های خمیده به خوبی تمام نمایشگر و قسمت های خمیده را پوشش داده و محافظت می کند. محافظ صفحه نمایش شیشه ای Turtle 18D Protector  در این محصول زوایای گوشی را به نرمی برش داده است تا تیز نباشد. برش دایره ای و ملایم گلس نیلکین در قسمت لبه ها، باعث شده است این محافظ شیشه ای به خوبی روی نمایشگر قرار بگیرد و ضمن پوشش کامل و سراسری صفحه نمایش اپل آیفون از روی آن بلند نشود.

مهمترین تفاوت این گلس با سایر محافظ صفحه نمایشها قابلیت تمام چسب بودن آن است که این قضیه باعث می شود تا بدون آنکه باعث کاهش حساسیت تاچ نمایشگر شود از آن محافظت کند. این گلس بدون کاهش کیفیت صفحه نمایش با ضخامت اندکی که دارد مانع آسیب دیدن نمایشگر می شود.

این محصول بدون هیچ دردسری به راحتی روی صفحه نمایش گوشی متصل می شود و از آن محافظت می کند. در زمان استفاده از این محافظ هیچگونه کاهش کیفیتی را مشاهده نمی کنید و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد . همچنین حساسیت لمسی صفحه را پایین نمی آورد و انگشت به راحتی روی آن می لغزد. زیبایی این محصول همانطور که مشاهده می کنید کاملا چشم نواز است و می تواند مطابق با هر سلیقه ای باشد. سختی این محصول 9H می باشد و از برخورد با اجسام تیز دچار خط و خش نمی شود. این محافظ  می تواند صفحه نمایش گوشی را از آسیب های احتمالی مانند ضربه ، خط و خش محافظت کند و عملکرد دفاعی آن را بالا ببرد . با استفاده از این گلس می توانید امنیت صفحه نمایش گوشی را بالا ببرید و همانطور که می دانید صفحه نمایش گوشی یکی از قطعات گران قیمت گوشی می باشد و در صورت شکستن خسارت زیادی به گوشی وارد می شود .

ویژگی های محافظ صفحه نمایش تمام چسب با پوشش کامل Glass Turtle 18D Protector For Apple iphone 6S PLUS/7PLUS/8PLUS:

  • پوشش کامل نمایشگر
  • سختی بالا در برابر خط و خش
  • نصب بسیار آسان و بدون ایجاد حباب
  • گوشه هایی گرد
  • لبه هایی مطابق با نمایشگر گوشی
  • دارای سطحی تمام چسب
  • عدم ایجاد حباب و هوا در زیر گلس
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم