شارژر دو پورت ترانیو Tranyoo V2 Digital Charger با توان 2.6 آمپر

Tranyoo V2 2Port 2.6A Wall Charger

  • شدت جریان 2.6 آمپر
  • دارای دو پورت خروجی
  • مجهز به چیپست هوشمند
  • دارای صفحه نمایشگر دیجیتال
ادامه مطلبShow less
65,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شارژر ها یار و همراه همیشگی لوازم الکتریکی  می باشند زیرا از طریق آن ها به برق متصل می شوند.برای محافظت از باتری گوشی موبایل خود همیشه باید از یک شارژر با کیفیت استفاده کنید که کمپانی Tranyoo با ساخت شارژر V2 یک پیشنهاد خوب پیش پای شما گذاشته است.این شارژر دارای دو پورت خروجی USB می باشد که از طریق آن می توانید گوشی موبایل خود را شدت جریان و ولتاژ 5V-2.6A شارژ کنید.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC بوده که مقاومت آن در برابر خط و خش و حرارت بسیار بالا می باشد.برای استفاده از این شارژر شما نیاز به یک تبدیل ندارید زیرا دو شاخه این شارژر برای پریز های کشور ایران مناسب می باشد.چیپست هوشمند به کار رفته داخل این محصول وظیفه حفاظت از باتری گوشی شما در برابر اتصالات کوتاه و نواسانات ولتاژ بر عهده دارد.

بر روی بدنه این محصول شما شاهد یک صفحه دیجیتال هستید که علاوه بر زیبایی محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید از سلامت شارژ خود با خبر شوید و میزان شدت جریان و ولتاژ شارژ گوشی خود را ببینید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم