هولدر نگهدارنده گوشی بلکین F8M978bt

Belkin Car Universal Mount - F8M978bt

ادامه مطلبShow less
255,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 12,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دستگاه‌های هوشمند جز جدانشدنی زندگی‌هایمان شده‌اند و لوازم جانبی با کیفیت که آسودگی خیال و کارآیی مناسبی به‌همراه داشته باشند لازمه این دستگاه‌ها هستند؛ برند «بلکین» (Belkin) نامی آشنا در بازار لوازم جانبی است که سال‌ها مشغول ساختن ملزومات دستگاه‌های هوشمند با بهترین کیفیت بوده و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد.

 گاهی به واسطه نیاز مجبور می‌شویم در ماشین از گوشی استفاده کنیم که کمی دشوار و بسیار خطرناک است، به‌خصوص برای راننده که دست به فرمان باید باشد. شرکت بلکین نگه‌دارنده گوشی مدل Car Universal Mount و کد محصول F8M978bt را در جهت حل کردن این مشکل طراحی و تولید کرده است. این نگه‌دارنده به شکل عمودی و افقی در ماشین قابل استفاده است و با بیشتر گوشی‌ها سازگار است و مشکلی از نظر تهیه مدل خاصی از این محصول نخواهید داشت. در پشت این نگه‌دارنده جمع‌کننده کابل در نظر گرفته شده که برای استفاده از هندزفری یا شارژر کابردی می‌باشد. این نگه‌دارنده می‌تواند در ارتفاع و عرض جابه‌جا شود که از نظر تنظیم زاویه به کاربر آزادی عمل می‌دهد. شما می‌توانید  پایه نگه‌دارنده Car Universal Mount بلکین مدل F8M978bt را با گارانتی 24 ماهه آواژنگ تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم