شارژر دیواری Qualcomm 3.0 ترانیو مدل TRANYOO R3

 Qualcomm3TRANYOO R3

ادامه مطلبShow less
95,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ترانیو یکی از معتبرترین شرکت های تولید لوازم جانبی موبایل از جمله رم و فلش،شارژر،کابل،پاوربانک،هندزفری بلوتوث و... میباشد.

این شرکت اغلب محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر میکند و به سفارش آن شرکت ها محصولات خودرا تولید میکنید.محصولات ترانیو یکی از با کیفیت ترین کالاها در سطح جهان هستن در مقایسه با برندهای دیگر.

تفاوت شارژ Qualcomm Quick Charge با شارژ معمولی چیست ؟

تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Quick Charge ، امکان  شارژ سریعتر موبایل و یا تبلت در خانه و نیز زمانی که شما برای بیرون رفتن عجله دارید را فراهم می کند. این فناوری می تواند یکی از بزرگترین بهبودهایی باشد که تا بحال در تکنولوژی موبایل دیده شده است.

همیشه لازم  نیست برای درک بهتر یک چیز خاص در زندگی، بفهمیم که تمام چیزهای دیگر در اطراف ما چگونه کار می کنند.

به عنوان  مثال منبع برق که برای گوشی های هوشمند خود استفاده می کنید یک نمونه از این وسایل می باشد.

با کمک این تکنولوژی Quick Charge 3.0 شما قادرید دستگاه های سازگار را ۴ برابر سریعتر از دیگر تکنولوژی های مرسوم شارژ نمایید.

اگرشما گوشی خود را به تازگی خریده باشید قطعا منبع برق داخل جعبه آن، توانایی شارژ کردن گوشی شما را سریعتر از هر شارژر دیگری که در خانه شما را دارد .

در گوشی شما یک  قطعه کوچک جادویی است که Quick Charge نامیده می شود. با این تکنولوژی یک فرآیند دو مرحله ای داریم که تضمین می کند عملیات شارژ هم سریعتر و هم بصورت امنتر از دیگر تکنولوژی های موجود در حال حاضر انجام می شود. تکنولوژی  شارژ سریع  در پایان سال ۲۰۱۵ شرکت Qualcomm تکنولوژی Quick Charge 3.0 را به بازار عرضه نمود.

با کمک علوم و تکنولوژی پایه یکسانی که این شرکت برای تکنولوژی Quick Charge 2.0 به کار برد، شما می توانید تلفن های هوشمند خود را با تکنولوژی QC 3.0 حتی سریعتراز قبل شارژ نمایید.

به کمک شارژ سریع انجام شارژ دستگاه برای شما آسان ‌تر خواهد شد. چه از قابلیت توربو شارژ موتورولا استفاده نمایید و چه از فناوری Fast Charge سامسونگ بهره ببرید، در نهایت تکنولوژی اولیه هر دو فناوری یکی است.  

فناوری کوالکام باعث می‌شود زمان لازم برای شارژ باطری دستگاه شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

طبق آزمایشی که در آزمایشگاه صورت گرفت ، با استفاده از یک باتری ۲۷۵۰mAh، دستگاهی که قابلیت Quick Charge 3.0 بر روی آن وجود دارد در عرض ۳۵ دقیقه، شارژ آن از صفر درصد به ۸۰ درصد رسیده است، و این در حالی است که بدون این تکنولوژی یعنی با اسـتفاده از شارژرهای معمولی  (۵ولت – ۱آمپر) در عرض ۳۰ دقیقه تنها به ۱۲ درصد شارژ رسیده است.

این اتفاق خوب با استفاده از چیزی که Qualcomm نامیده می شود کار می کند که با پشتیبانی از یک رنج وسیعتر ولتاژ-۲۰۰mV، از ۳٫۶V به ۲۰V افزایش می دهد و این به این معنی است که موبایل شما این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک یکی از ۱۲ سطح شارژ را انتخاب نماید.

در فناوری  QC 3.0 درگاه هایی نظیر USB Type-A، USB Type-C، Micro USB و نیز برخی درگاه های اختصاصی رامی تواند پشتیبانی کند. به همین دلیل  تمام تولیدکنندگان  قادر به استفاده از QC 3.0 در ابعاد وسیعی از شارژرها و دستگاه ها می باشند.
QC 3.0 درجدیدترین پردازشگرهای Qualcomm Snapdragon نظیرSnapdragon 820, 620, 618, 617 وجود خواهد داشت.

هر گوشی هوشمندی که این تکنولوژی را دارد دارای منبع برق سازگاری است. برخی از موبایل ها از سال ۲۰۱۴ نظیر MOTO X و HTC One M8 این قابلیت را داشتند.

امروزه اکثر منابع برق که با موبایل ها عرضه می شوند حداقل ولتاژ ۵ و جریان ۱ آمپر را پیشنهاد می دهند.

ولی گاهی اوقات نیز شما ولتاژ ۵ولت و جریان ۱/۲ آمپر خروجی روی منبع جریان می بینید که بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت ها را بطور قابل توجهی شارژ خواهد نمود.

این تکنولوژی با درک از شرایط  فعلی باتری شما عمل می کند و بصورت  کاملا هوشمند توان دستگاه شما را تنظیم می کند. به عنوان یک نتیجه، موبایل شما از ۷۰ درصد تا ۱۰۰ درصد به میزان سرعت شارژ از ۰ درصد تا ۶۰ درصد شارژ که در حدود ۳۰ دقیقه می باشد شارژ نمی شود.

ولی نکته مهم در مورد طول عمر باتری است که به عنوان یک قانون کلی می توان گفت ، شارژ آهسته نسبت به شارژ سریع، باتری شما را بصورت طولانی تر در حال کار نگه می دارد.

ولی یک عارضه از شارژ سریع می تواند ، گرما باشد و باید گفت گرما دشمن الکترونیک است.

ولی هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اینکه کاربری متوجه تاثیرات منفی شده باشد وجود ندارد وطول عمر باتری با استفاده دائمی ازQuick Charge، بیشتر از طول عمر میانگین یک گوشی هوشمند که در حدود ۲ سال می باشد نیز خواهد بود.

این تکنولوژی یعنی Quick Charge 2.0 ارزش این را دارد که توسط کاربر بررسی شود و با روال کارد آن آشنا گردد.

آیا گوشی‌ هوشمند من  فناوری  شارژ سریع دارد؟

برای اینکه بدانیم گوشی‌ هوشمند یا تبلت ما از شارژ سریع بهره میبرد، باید سه پیش‌نیاز داشته باشد:

۱. گوشی‌هوشمند یا تبلت دارای فناوری Quick Charge باشد.
۲. یک آداپتور با ولتاژ بالا داشته باشد.
۳. کابل USB متناسب و معقول را نیز داشته باشد.

لازم به ذکر است اگر در مشخصات گوشی یا تبلت شما پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع درج نشده است ، در این صورت نمی‌توانید این ویژگی را به دستگاه خود اضافه نمایید.

به عنوان مثال استفاده از یک آداپتور که ولتاژ بالایی دارد و اتصال آن به گوشی یا تبلتی که از فناوری یاد شده بهره نمی‌برد،کار درستی نیست و نمی‌تواند تاثیری بر زمان شارژ شدن دستگاه بگذارد.

و همچنین ، یک گوشی‌هوشمند که از شارژ سریع بهره می‌برد نمی‌تواند از یک آداپتور معمولی و استاندارد، انرژی لازم را  دریافت کند. علاوه بر این هیچ اپلیکیشنی یا لوازم جانبی خاصی وجود ندارد تا با استفاده از آن بتوانید تغییراتی که با تعویض آداپتور شارژ دستگاه صورت می‌پذیرد را مشاهده نمایید.

برند

TRANYOO

ولتاژ ورودی

110 الی 220 ولت

توان خروجی

18w QC3.0

تعداد پورت

1 پورت

جریان خروجی5V/3.0A 9V/2A-12V/1.5A
رنگ

سفید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم