کابل Micro usb ارلدام Earldom EC-015I طول 1 متر

Earldom EC-015I Charge And Data micro-usb

ادامه مطلبShow less
75,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اگر شما هم شارژی ایمن و با سرعت بالا نیاز دارید باید حتما از کابل های استفاده کنید زیرا در حال حاضر مطمئن ترین راه برای انتقال اطلاعات و شارژ کابل های می باشند.کابل EC-017C محصولی از کمپانی Earldom بوده که دارای کانکتور Micro usb بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی موبایل خود را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2.4A شارژ کنید که سرعت مطلوبی برای یک کابل شارژ محسوب می شود.

بدنه این کابل از جنس TPE بوده که دارای یک روکش کنفی می باشد و این امر باعث شده تا مقاومت آن در برابر کشش ، گره خوردن و پارگی بسیار بالا برود.طول این کابل 100 سانتی متر بوده و برای استفاده های روزمره بسیار مناسب می باشد.شما می توانید از طریق این محصول اطلاعات خود را هم با سرعت انتقال دهید.سوکت های این محصول به صورت L طراحی شده اند و این امر باعث شده تا شما به راحتی بتوانید با گوشی در حال شارژ خود هم کار کنید.سوکت USB این محصول به گونه ای طراحی شده است ک از هر دو طرف قابل استفاده می باشد.

برندEarldom
نوع رابطMicro usb
نوع کابلUSB
طول کابل100 سانتی متر
سازگار بابا محصولات دارای پورت Micro usb
سایر توضیحاتمقاومت فوق العاده ای در برابر گره خوردن
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم