کاور اسپیگن مدل Tough Armor مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S8 Plus

Spigen Tough Armor Cover For Samsung Galaxy S8 Plus

ادامه مطلبShow less
295,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,750 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

محافظ اسپیگن مدل Tough Armor گوشی گلکسی S8 Plus، محافظی زیبا و قدرتمند، انتخابی هوشمندانه، دارای یک پایه تاشو جهت قرار دادن گوشی در حالت استند.

  • ساختار دولایه
  • مقاوم و سر سخت
  • جای گیری عالی در دست
  • طراحی شیک و منحصر بفرد
  • دارای پایه تاشو جهت قرار دادن تلفن همراه در حالت استند
  • دارای گواهینامه نظامی تست سقوط از ارتفاع Mil-Grade آمریکا
  • عدم ایجاد محدودیت در دسترسی و استفاده از کلید ها و درگاه های شارژ و جک 3.5 میلی متری صدا
  • بهره گیری از فناوری Air Cushion و وجود کیسه های هوا در چهار گوشه محافظ جهت مقاومت بیشتر گوشه های آن در هنگام سقوط از ارتفاع
  • دارای لبه های برجسته در اطراف صفحه نمایش و دوربین جهت محافظت از آن ها در برابر خط و خش در هنگام قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف
  • دارای شبکه بندی داخلی جهت پخش یکسان ضربات وارده در همه قسمت های محافظ و در نتیجه کاهش شدت ضربات وارده و محافظت هر چه بهتر از تلفن همراه شما

قاب محافظ اسپیگن سامسونگ Spigen Tough Armor Case For Samsung Galaxy S8 Plus

قاب محافظ اسپیگن مدل Tough Armor یکی از بهترین ها و قدرتمند ترین قاب سری آرمور از نظر دفاعی است که موفق به کسب گواهینامه تست ضربه گشته است. این محصول جز قاب های دولایه بوده و از ترکیب پلی کربنات و TPU منعطف تهیه و تولید گشته است. پوشش دهی این محصول در دور تا دور گوشی بسیار خوب بوده و نه تنها تمامی قسمت هایی گوشی بلکه لبه های صفحه نمایش را نیز پوشش می دهد و به لطف برجستگی که در قسمت دوربین آن وجود دارد به نوعی محافظ دوربین گوشی در هنگام قرار گیری آن بر روی سطوح صاف نیز می باشد به طوریکه با ایجاد فاصله ای بین گوشی و سطح مانع از خش دار شدن لنز خواهد شد.

همه چیز در این قاب به خوبی طراحی شده و به لطف لایه داخلی که از نوع TPU است بسادگی می توان قاب را بر روی گوشی نصب و یا از آن جدا کرد . درون این لایه مشبک طراحی شده و این طراحی ضمن ایجاد جلوه بصری خاص در داخل قاب با پخش ضربات وارده به گوشی سبب محافظت بهتر از آن می گردد.

اما همه چیز به اینجا ختم نشده و باید بگوییم استفاده از پلی کربنات در قسمت بیرونی قاب نیز کاملا هوشمندانه بوده و باعث دفع ضربات در هنگام برخورد گوشی با سطوح مختلف می گردد. لایه پلی کربناتی این محصول تقریبا قسمت قاب پشتی گوشی و لبه های آن را تشکیل می دهد و در گوشه آن پایه ای تاشو قرار گرفته که به کمک آن می توان گوشی را در حالت استند قرار داده و به تماشای فیلم ، وب گردی و یا حتی بازی پرداخت.

در جمع بندی این محصول باید بگوییم Tough Armor قابی کامل و تمام عیار است که نه تنها عملکرد دفاعی خوبی از خود نشان می دهد بلکه بخاطر پایه استندی که بر روی آن قرار گرفته می تواند در مواقع نیاز برای کاربر نقش پایه استند را نیز ایفا نماید. از طرفی نیز بخاطر تنوع رنگ نسبتا خوبی که دارد می تواند جوابگوی هر سلیقه ای باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم