فلش مموری نزتک مدل Luv Share همراه با کابل تبدیل USB به لایتنینگ ظرفیت 64 گیگابایت

Naztech Luv Share Flash Memory With Lightning Cable - 64GB

ادامه مطلبShow less
605,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 30,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کابل و اتصالات نزتک حافظه دار و انتقال داده لایتنینگ Luv Share با ظرفیت 64 گیگابایت

Cable Naztech Luv Share 64GB Lightning

ذخیره کردن فایل های خود در آی کلود را فراموش کنید. اطلاعات دستگاه های اپل خود را به راحتی ذخیره کنید. محصول LUV-Share نزتک مانند یک هارد دیسک اکسترنال می باشد . جنس بدنه این محصول برش داده شده با لیزر و از آلومنیوم استفاده شده در صنعت هواپیما سازی ساخته شده است. LUV-Share می تواند برای بک آپ گرفتن از فایل های شما و امکان داشتن فضای خالی در دستگاه شما مورد استفاده قرار می گیرد. فایل های خود را به سرعت و بدون نیاز به هماهنگ سازی با itunes انتقال دهید.

شرکت هایپرسل در تاریخ 1995 در شهر کالیفرنیا به تولید و توزیع لوازم جانبی موبایل، با برند نزتـک آغاز به کار کرد و کلیه محصولات این شرکت برای گوشی‌های ابل مورد تایید شرکت اپل (apple approved) بوده است.

انتقال اطلاعات، یکی از فعالیت‌هایی است که به طور روزانه با آن درگیر هستیم. مخصوصاً در گوشی‌های آیفون که انتقال داده، نیاز به نصب برنامه‌های مختلف دارد و نمی‌توان اطلاعات را به راحتی از گوشی به دیگر دستگاه‌ها منتقل کرد. iTunes,  SHAREit و ZAPYA از انواع برنامه‌هایی هستند که توسط آن‌ها، اطلاعات داخل گوشی‌های اپل به دیگر دستگاه‌ها منتقل می‌شود. با این حال برای انتقال این اطلاعات، به یک کابل مبدل لایتنینگ به USB نیاز خواهید داشت. 

انتقال اطلاعات 

این کابل لایتنینگ، مشکل انتقال داده را به راحتی حل کرده است. برای انتقال اطلاعات از طریق این کابل، نیازی به نصب برنامه‌های مختلف نیست، و فقط با نصب اپلیکیشن Luv Share، از طریق App Store، می‌توانید اطلاعات روی گوشی اپل را دیگر دستگاه‌های هوشمند انتقال دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات را فقط به حافظه خود کابل منتقل کنید. این کابل دارای گواهینامه مورد تایید کمپانی اپل است. برای انتقال اطلاعات، نیازی به هماهنگ‌سازی کابل با iTunes  نخواهید داشت. 

این کابل از همه فایل‌های Mp3, PDF, powerpoint, Excell, word پشتیبانی می‌کند. همچنین با سیستم عامل‌های ویندوز، Mac Os, Linux , iOS سازگار است. یک طرف این کابل خروجی رابط USB دارد و طرف دیگر آن به پورت لایتنینگ گوشی‌های اپل مجهز است. این کابل فقط 15 سانتی‌متر طول داشته و به همین دلیل، احتمال گره خوردن آن کم است. به راحتی در کیف جا می‎گیرد و هر جایی که بخواهید می‌توانید مانند یک فلش مموری، از آن استفاده کنید.

حافظه جانبی کابل 

64 گیگابایت حافظه داخلی روی این کابل قرار داده شده است. حجم های دیگری هم برای این کابل در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز و هزینه‌ خود، می‎توانید کابل مورد نیازتان را خریداری کنید. 

شارژ گوشی 

این کابل دارای پورت لایتنینگ است و قابلیت شارژ کردن گوشی‌های مختلف اپل را دارد. آیپد، آیفون و آیپادها را می‌توان با این کابل شارژ کرد. اما از آن جا که کارکرد اصلی آن، شارژ کردن گوشی نیست، انتظار شارژ سریع از آن خیلی معقول نیست.


کاربریUSB
Lightning
رابطLightning to USB
طول کابل15 سانتی متر
پورت ورودیLightning
پورت خروجیUSB
پشتیبانیانتقال سریع اطلاعات
مناسب برایمناسب برای انواع کوشی ها و تبلت های شرکت اپل با اتصال Lightning
ویژگی ها

1. قابل استفاده با دستگاه ها با خروجی Lightening و USB3.0

2. تغییر کاربری راحت.

3- طول کابل 15 سانتیمتر

4. انتقال اطلاعات بدون نیاز به نرم افزار iTunes.

5.کم حجم و قابلیت جابجایی آسان.

6. از دستگاه خود به راحتی بک آپ بگیرید و فایل ها را انتقال دهید.

7. پشتیبانی از تمامی فایل های  Wrod, Excel, Powerpoint, PDF, MP3.

8. قابلیت استفاده به عنوان هارد دیسک اکسترنال.

9. هماهنگ با سیستم عامل های Windows/Mac OS Linux & iOS.

مشخصات

* تولید شده از مواد با کیفیت

* دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد

* قابلیت نصب آسان

* قابلیت انتقال اطلاعات

* قابلیت ذخیره سازی اطلاعات

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم