اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB10

Sony SRS-XB10 Portable Bluetooth Speaker

ادامه مطلبShow less
399,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 19,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گوش دادن به موسیقی یکی از بهترین روش ها برای به آرامش رسیدن و لذت بردن از زمان های فراغت و تفریح است. شما هم حتما مواردی برایتان پیش آمده است که با دوستان و عزیزان خود به تفریح و گردش رفتید و با خود گفتید که ای کاش یه اسپیکر خوب و با کیفیت صدای عالی داشتیم که یه آهنگی می ذاشتیم. اسپیکر SONY SRS-XB10 جواب این درخواست شماست.

هر شخصی حتما یک بار اسم شرکت Sony به گوشش خورده است. حال می خواهد یک بازیباز باشد که با کنسول PS4 آشنایی داشته باشد یا شخصی که از تلویزیون های این شرکت استفاده می کند و یا از گوشی های با کیفیت و خوش ساخت این شرکت. هر محصولی که باشد شرکت سونی به کیفیت ساخت بالای محصولات خود شهرت دارد که خیال شما را از بابت ارزش محصول راحت می کند. اسپیکر SONY SRS-XB10 محصول با کیفیت دیگری از این شرکت می باشد.

همراه کوچک و همیشگی

طبیعت گردی یکی از تفریحات بسیار مفرح و جذاب است، اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به این تفریح علاقه مندید حتما با خود اندیشیده اید که گوشی کردن به موسیقی این تفریح را بسیار لذت بخش تر می کند. ولی از آسیب دیدن و از بین رفتن اسپیکر و یا گوشی خود دلهره دارید. اسپیکر SONY SRS-XB10 با به کار رفتن تکنولوژی ضد آب با استاندارد IPX5 که از پاشیدن آب به اسپیکر و صدمه خوردن آن محافظت می کند، خیال شما را از این جهت آسوده می کند.

اگر به دوچرخه سواری در طبیعت علاقه داشته باشید می توانید با تهیه این محصول و استفاده از بند مستحکم به کار رفته در آن، اسپیکر را به دسته دوچرخه خود وصل کنید. در این حالت شما با خیالی راحت و دستانی آزاد می توانید به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش فرابدهید.

 

همراه کوچک و قابل اعتماد

کیفیت صدای بالا و بیس مناسب یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در خرید یک اسپیکر قابل حمل می باشد. شرکت سونی با به کار بردن فناوری Extra Bass در این اسپیکر باعث شده که صداهای زیر با کیفیت و بیس بیشتری شنیده شوند. بلندی و کیفیت صدای خوب نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول می باشد.

شما با اتصال دو عدد از این اسپیکر های به یکدیگر می توانید از صدای بهتر و با کیفیت سوراندی بهره ببرید. به کار رفتن دو فناوری NFC و بلوتوث در اسپیکر SONY SRS-XB10 باعث شده است که شما از هر روشی که راحت تر هستید به اسپیکر متصل شوید و به پخش موسیقی مورد علاقه خود بپردازید. فقط کافی است تا بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و یا با نزدیک کردن گوشی خود به اسپیکر از طریق NFC به آن متصل شوید.

طراحی کوچک و سبک این اسپیکر به همراه عمر بالای باتری آن(در حدود 16 ساعت) آن را به همراه دوست داشتنی و کوچک شما که در همه جا می تواند کنارتان باشد تبدیل کرده است. در جعبه این محصول یک كابل شارژ microUSB برای شارژ کردن اسپیکر، كيف قابل حمل برای جابجای راحت تر و كابل Aux برند سونی قرار گرفته است.

ابعاد
75 × 91 ميلی متر
وزن
260 گرم
نوع اتصال
باسیم از طریق کابل AUX بی سیم از طریق NFC و بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
ورودي کارت حافظه
ندارد
حداکثر برد بلندگو
10 متر
قابلیت ضد آب
با استاندارد IPX5
قطر بلندگو
45 ميلی متر
توان خروجی اسپيکر
5 وات
فرکانس پاسخ‌گويی اسپيکر
20~20000 هرتز
مدت زمان نگه داری شارژ باتری
16 ساعت
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم