کیف چرمی BRG گلگسی نوت 8

کیف چرمی BRG گلگسی نوت 8

ادامه مطلبShow less
120,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 6,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

BRG سامسونگ گلکسی نوت 8 کیف دستی کیف دستی قابل حمل طراحی کارت مغناطیسی قابل جدا شدن مورد با آینه آرایش ساده برای استفاده. چرم Premium PU، ارائه خوب نگاه و دوام. پوسته داخلی باریک ساخته شده از TPU ضد ضربه نرم است. آهنرباهای با جذب قوی اما بسیار آسان برای جدا کردن، امنیت و راحتی را تضمین می کند. کیف پول کیف پول کیف پول کیف پول 3 در 1 طراحی، بسته شدن زیپ و ضربه محکم و ناگهانی را فشار دهید تا مطمئن شوید که همه چیز در ایمن باقی می ماند. اسلات ID کارت ID 1 برای نشان دادن شناسه یا عکس و 11 کارت حافظه 2 کیف پول زیپ با 3 قسمت. پول شما را به صورت امن نگه می دارد دقیق برش برای تمام پورت ها، دوربین، میکروفن، بلندگو.

طرح دوجداره قابل جدا شدن، پوشش چرم و پوشش داخلی TPU پوشش داده شده توسط مغناطیس قوی را جذب می کند. به طور خاص طراحی شده برای سامسونگ گلکسی نوت 8، دقیق برش، قالب و محافظ گردان شناسایی تماس، بلندگو، دوربین، پورت ها و سایر کارهای خود را به طور کامل قابل دسترسی و محافظت می کند. بسته شدن دکمه گوشی را به طور ایمن و محکم نگه می دارد. مناسب برای حمل یک مچ دست.

چرمی Premium PU
چرم PU با کیفیت عالی و سبک وزن، پوسته داخلی پلی کربنات با چرم و ساخته شده در نرم تشک برای ضد خراش. خیاطی دقیق و زیبا، هر کت و شلوار کیف پول را ایجاد می کند.

سامسونگ گلکسی نوت 8 با کیف مخصوص کیف مخصوص طراحی شده است
این کیف پول کیف پول دار با یک بند بستن مغناطیسی حفاظتی محافظت می شود که باعث جذب شوک می شود و به هنگام جلوگیری از خش بودن یا آسیب دیدن صفحه نمایش شما کمک می کند. با کاهش دقیق اجازه دسترسی آسان به تمام دکمه ها، پورت ها و ویژگی ها. ایده آل برای توجه داشته باشید کهکشان 8.

مورد داخلی با دارندگان کارت برای راحتی مطلوب و ذخیره سازی اضافه شده
با استفاده از این مورد شما می توانید کیف پول خود را به طور منظم در خانه با استفاده از اسلات کارت های اعتباری درون پوشش را ترک کنید. این راحت است که شما بتوانید همه چیز را با هم در دست بگیرید. از تلفن خود، به پول نقد، کارت، شناسه اثبات و چیزهای دیگر که به صورت روزمره نیاز دارید. این باعث می شود که موارد مناسب برای زمانی که شما در حال ظاهر شدن به مغازه ها، رفتن برای شب یا حتی اگر شما فقط ترجیح می دهید نور سفر.

پوشش عقب متحرک و طراحی آینه لوکس
مورد Galaxy Note 8 کیف پول دارای دو قسمت است، کیف پول و مورد تلفن است که می توان آنها را با هم یا جداگانه استفاده کرد. از آنجا که هر دو قطعات جداگانه نگهداری می شوند، گوشی شما در معرض خطر خراشیده شدن نیست.
یک آینه طراحی شده تحت دارنده کارت swivel. (یک فیلم محافظ در آینه، لطفا آن را خاموش کنید). این مورد یک آینه در داخل است، مناسب برای ساخت در هر زمان در هر نقطه.

زیپ بسته کیف پول طراحی
قسمت کیف پول Zipper این کیف را قادر می سازد که با ارزش ترین کالاهای خود را - کلید های خانه / ماشین، آرایش، خطوط شارژ تلفن همراه، هدفون، پول نقد و سکه ها و دیگر لوازم جانبی کوچک که با استفاده از زیپ با کیفیت بالا ، بنابراین شما می توانید کیف پول بزرگتر خود را در خانه را ترک کنید. این موارد کیف پول کیف پول بسیار عالی است وقتی که در شهر هستید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم