کاور لنز مومکس مدل x-lens prime آیفون 8plus/7plus

Momax x-lens prime Cover for iphone 8plus/7plus

ادامه مطلبShow less
930,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 46,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Threecat 6-in-1 آیفون 8plus/7plus کیت پروژکتور دو لنز چشم اندازهای جدیدی را برای عکاسی آیفون خود اضافه می کند. شما می توانید به سرعت بین 120 درجه زاویه، 2X تله فتو، 10X ماکرو، 20X سوپر ماکرو و 180 درجه Fisheye لنز و 2X تله فوتو لنز را تغییر دهید. با استفاده از مکانیزم اسلاید و ضربه محکم و ناگهانی ساخته شده است، مورد لنز به شما این امکان را برای گرفتن چشم انداز های خیره کننده و نزدیک نزدیک زیبا است. با فاصله کانونی 18 میلی متری، تا زمانی که به تمرکز خود برسد، به موضوع فوق العاده نزدیک می شوید.
【EFFICIENT VARIOUR SHOOTING】: محدوده زوم اپتیکال خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و عکس های مختلفی را که شما فقط با گوشی خود نمی توانید آن را به دست آورید. لنز Macro شما 10X یا 20X نزدیک به موضوع شما را برای نزدیک بودن نزدیک می کند، موضوع کمتر از 2 سانتیمتر بهتر خواهد بود. فیشهای لنز میتواند موجب تحریف اعصاب باریک از 180 درجه شود تا یک تصویر نیمکره ای با اثر چشم ماهی ایجاد کند.
【EASY TO INSTALL AND SWITCH LENS】: لنز سوئیچینگ یک انگشت، سریع و آسان، ThreeCat شامل یک اتصال لنز قابل تعویض و آسان است که شما می توانید لنز را حداقل 10 بار سریعتر از هر لنز دیگری در بازار نصب و تغییر دهید.
【LIGHTWEIGHT و ULTRA-PORTABLE】: لنز Threecat مورد کیت وزن در تنها 2 اونس، شما به سختی مورد در مورد گوشی خود را متوجه می شود. مورد باریک و ساده است فقط 12mm، ضمانت ضمانت حداقل به گوشی شما. بارگیری آیفون 7 پلاس شما.
【ERGONOMIC STRAP ATTACHMENT】: اتصال دنده کیت لنز Threecat بر روی مچ دست شما پوشیدنی است، بنابراین شما می توانید عکس ها را در اطراف شما راحت تر در هر زمان و با آرامش در ذهن داشته باشید

  • نوع کاور
  • جنس پلاستيک سخت، پلاستيک نرم، TPU
  • سطح پوشش قاب پشتي، لبه بالايي، لبه پاييني، لبه چپ، لبه راست، حفاظت از دکمه‌ها
  • ساير توضيحات داراي 6 لنز حرفه اي.كيفيت بالاي كاور.داراي درپوش محافظ لنز
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم