فرستنده ی بلوتوث AVANTREE

Bluetooth Multipoint Transmitter - Priva II

ادامه مطلبShow less
280,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 14,000 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

AUDIO STREAM TO SPEAKERS BLUETOOTH، HEADPHONES و RECEIVERS: از این فرستنده بلوتوث برای جریان صوتی بی سیم از تلویزیون، رایانه، لپ تاپ، آی پاد، تقویت کننده و یا سایر دستگاه های صوتی استفاده کنید. توجه مهم: لطفا مطمئن شوید که تلویزیون یا تقویت کننده یا دستگاه صوتی دارای یک خروجی صوتی آنالوگ است جک هدفون 3.5 میلی متری یا صدای خروجی RCA سفید / قرمز یا جک هدفون 6.35 میلی متری (بررسی کنید که دارای سوکت معمولی برای گوشی است)
- NO DELAY AUDIO: خصوصی II پشتیبانی از APTX LOW LATENCY را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید از طریق تلویزیون به صورت بی سیم در مدت زمان تاخیر صوتی به هیچ وجه لذت ببرید. توجه: برای بهره مندی کامل از تکنولوژی کم Latency، از این فرستنده با یک گیرنده بلوتوث پشتیبانی شده با Latency کم، مانند Avantree Audition Pro، Plantronics BackBeat Pro و بیشتر استفاده کنید. با تمام هدفون های بلوتوث و بلندگو های بلوتوث کار می کند. Latency تنها عملکردی را برای آن دستگاه هایی که دارای آن هستند افزایش می دهد.
- BUILT IN BATTERY: این فرستنده بلوتوث را به USB در تلویزیون یا دستگاه صوتی خود متصل کنید و مجبور نیستید دوباره شارژ کنید یا از باتری ساخته شده استفاده کنید. این به عنوان یک آداپتور بی سیم برای دستگاه های صوتی عمل می کند، سازگار با رسیورهای بلوتوث، بلوتوث بلندگو و هدست بلوتوث. توصیه شده برای استفاده با سایر محصولات AVANTREE.
- STREAM AUDIO TO 2 DEVICES: شما می توانید صوتی را به دو دریافت کننده به طور همزمان پخش کنید (دو هدفون یا بلندگو). عالی برای به اشتراک گذاری صوتی. نکته: با توجه به محدودیت های فن آوری بلوتوث، حالت لینک دوگانه پشتیبانی از aptX Low Latency را پشتیبانی نمی کند. این محصول می تواند به جای Dongle بلوتوث برای اتصال Laptop یا PC Audio به گوشی های نوکیا یا بلندگوهای بلوتوث خود استفاده شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم