قاب شیلد Case Defense Shield Phone 7 Plus & iPhone 8 Plus

iPhone 7 Plus & iPhone 8 Plus Case Defense Shield

ادامه مطلبShow less
190,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 9,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

استفاده از فلز ماشینکاری به جای پلاستیک، حفاظت از قطره در سطح نظامی را بدون فله فراهم می کند. قطره تست شده برای زنده ماندن 9.9 '(3M) قطره بر روی بتن، سپر دفاع است راه نهایی برای محافظت، اما نه پوشش، آی فون خود را به علاوه 8 / آیفون 7 پلاس.

 
سپر آلومینیومی ساخته شده با سنگین ساخته شده از محیط دستگاه خود را محافظت می کند، در حالی که در داخل، لاستیک نرم نرم اطراف آیفون 8 پلاس / آی فون 7 پلاس، محافظت از قطره و اطمینان از فلز هرگز دستگاه خود را لمس می کند. یک لب فوق العاده بزرگ از روی صفحه نمایش خود را از قطره و خراش سطح محافظت می کند. در عقب، پلی کربنات واضح محافظت از دستگاه شما را بدون پوشش می دهد. یک کانال صوتی یکپارچه، بلندگوی پایین را تقویت می کند و صدا را به جلوی مورد برای بهترین تجربه صدا هدایت می کند. ضربه محکم و ناگهانی ساده در ساخت و ساز به این معنی است که هیچ ابزار لازم نیست.

 


    برای زنده ماندن 10 '(3m) قطره بر روی بتن؛ بیش از MIL-STD-810G برای قطرهقاب بیرونی، فلزی بیرونی فلزکاری، بدون مقیاس، حفاظت از درجه نظامی را فراهم می کندکانال صدا مجتمع بلندگو پایین را تقویت می کند و صدا را به جلو هدایت می کندپوشش داخلی لاستیک نرم جذب شوک ها و joltsپوسته پلی کربنات پاک ازدستگاه شما محافظت نمی کند تا انتخاب رنگ شما را پوشش دهدلب افزایش یافته از روی صفحه نمایش شما از قطره و خراش سطح محافظت می کند.
  ساده، ضربه محکم و ناگهانی در ساخت و ساز به معنی هیچ ابزار یا پیچ مورد نیاز است

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم