قاب محافظ سیلیکونی اپل آیفون Apple iPhone X/XS Silicone Case

قاب محافظ سیلیکونی اصلی اپل آیفون Apple iPhone X Silicone Case ، حفاظت و پوشش به صورت کامل حتی لبه ها ، مقاوم در برابر ضربه و خط و خراش و ضربه، زیبا و خوش دست

ادامه مطلبShow less
85,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 4,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

حفاظت از گوشی های هوشمند یک امر اجتناب ناپذیر می باشد. امروزه لوازم جانبی زیادی برای محافظت از گوشی های موبایل به تولید رسیده است. استفاده از قاب های محافظ یکی از روشهای معمول برای محافظت از گوشی های هوشمند می باشد. گوشی های هوشمند دارای قیمت بالایی می باشند که نیاز به محافظت دارند قاب های محافظ توسط برند های گوناگونی به تولید رسیده اند اما هیچ برندی نتوانسته محصولی را با کیفیت تر از برند خود گوشی به تولید برساند . در همین راستا شرکت اپل نیز با تولید قاب های محافظ سیلیکونی خود توانسته محافظت خوبی را برای گوشی های هوشمند خود به ارمغان بیاورد. شرکت اپل گوشی های خود را با حساسیت بسیار زیادی به تولید می رساند که همین امر باعث قیمت گران تر این گوشی های ارزشمند شده است که بهتر است با استفاده از یک قاب مناسب محافظت شود.

 این محصول به صورت کامل تمام گوشی حتی منحنی گوشی را میپوشاند و محافظت می کند.

کلیدهای گوشی اپل یکی از کاربردی ترین قسمتهای آن می باشد و شرکت اپل با تولید این قاب محافظ توانسته روی کلیدها را با پوسته ی نرم و قابل انعطافی از جنس سیلیکون بپوشاند که علاوه بر محافظت از کلید ها باعث دسترسی بسیار خوب به آنها شده است.

این محصول از ضخامت بسیار کم برخوردار است تا حجم نهایی گوشی را بیشتر نکند و ظاهر زیبای آیفون ایکس نمایان بماند. این محصول بسیار خوش دست و از لحاظ ظاهری شیک می باشد و توسط برند اپل با استانداردهای جهانی به تولید رسیده است و در قسمت پورت ها و دوربین ها طراحی بسیار خوبی دارد و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این پورت‌ها به وجود نمی آورد. در هنگام استفاده از این قاب لوگوی اپل در پشت بدنه قاب کاملا مشخص می باشد. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به جداسازی گوشی از قاب برای استفاده از شارژ بی سیم نمی باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم