گلس 3 بعدی اپل آیفون XS/X

مقاوم در برابر ضربه و خراش

- طراحی باریک

- زاویه های کناری 2.5D

- پوشش کامل نمایشگر گوشی

ادامه مطلبShow less
65,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 3,250 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کمپانی آمریکایی اپل برخلاق سال های گذشته، به همراه دو گوشی جدیدی که هر ساله معرفی و به کاربران خود عرضه می کرد، امسال به مناسب دهمین سال فعالیت در دنیای تکنولوژی دست به معرفی یک گوشی هوشمند دیگر به نام آیفون X که همان آیفون 10 نامیده می شود، زد. برای محصول اپل از یک صفحه نمایش OLED و ۵٫۸ اینچی در این آیفون استفاده کرده که حاشیه های آن بسیار اندک است. با توجه به این موضوع دکمه هوم نیز حذف شده و اکثر کاربرد های دکمه هوم به وسیله سوآیپ کردن از پایین صفحه نمایش انجام می شود. در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز محلی برای سنسورهای متعدد و دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. با نگاهی به پشت بدنه این آیفون، دوربین دوگانه عمودی و البته برجسته خودنمایی می کند. بدنه نیز شیشه ایست و به لطف همین موضوع شارژ وایرلس نیز برای اولین بار در خانواده آیفون، در آیفون 10 حضور دارد. با در نظر گرفتن همه جوانب در حال حاظر آیفون 10 را می توان بهترین اسمارت فون موجود در بازار های جهانی دانست. پس اگر شما تصمیم به خرید و استفاده از این گوشی گرفته اید، حتما باید به فکر داشتن لوازم جانبی مناسب با آن برای حفاظت از آسیب های احتمالی نیز باشید.

محافظ شیشه ای  مدل 3D CP با دستگاه های CNC برش خورده است و لبه های خمیده آن به خوبی روی نمایشگر را می پوشاند. برش های شیشه محافظ  کاملا  بوده و لبه های آن آسیبی به دست کاربر وارد نمی کند.  این محافظ شیشه ای را از شیشه AGC  طراحی کرده است که با ضخامت 0.1 میلی متر از باریک ترین محافظ های شیشه ای موجود در بازار محسوب می شود. برش دایره ای و ملایم گلس  در قسمت لبه ها، باعث شده است این محافظ شیشه ای به خوبی روی نمایشگر قرار بگیرد و ضمن پوشش کامل و سراسری صفحه نمایش، از روی آن بلند نشود. این گلس با کیفیت نسبت به جذب لک و اثر انگشت مقاومت بسیار بالایی داد. کاربران می توانند در صورت کثیف شدن نمایشگر به راحتی آن را تمیز کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم