پخش کننده خانگي ال جي مدل FH2

LG FH2 Home Media Player

ادامه مطلبShow less
1,150,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 57,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید.
خروج
مرجع:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

محصولی که در اینجا به شما معرفی کنیم دارای قدرت صدای بسیار زیادی میباشد که در صورت تنظیم صدا در آخرین ولوم باید مراعات اطرافیان خود را بکنید .

این اسپیکر بلوتوث وزنی معادل 9 کیلوگرم دارد که این خود میتواند صلابت و قدرت این اسپیکر را نشان دهد . 
به دلیل وزن زیاد این اسپیکر بر روی بدنه ی این اسپیکر یک عدد دستگیره ی تلسکوپی تعبیه شده است که میتوانید مانند چمدان اسپیکر را روی دو چرخ کوچکش هر کجا که میخواهید به راحتی حمل کنید .

اتصال :

اتصال به این اسپیکر برای پخش موسیقی از سه طریق USB ، AUX و بلوتوث امکان پذیر میباشد که همانطور که میدانیم راحت ترین راه اتصال از طریق بلوتوث میباشد که میتوانید پس از اتصال به اسپیکر به راحتی محتویات درون گوشی موبایل ، تبلت و یا هر دستگاه الکترونیکی پخش کننده را پخش کنید .

یکی از ویژگی های بارز این اسپیکر قابلیت اتصال سه دستگاه به صورت همزمان به این اسپیکر است .

با استفاده از این ویژگی میتوانید با ایجاد یک لیست پخش موسیقی های مختلف در دستگاه هارا به صورت پی در پی پخش کنید بدون اینکه نیاز باشد تا در بین دستگاه ها سوئیچ کنید که باعث قطع موسیقی میشود .

منبع تغذیه :

این اسپیکر از دو طریق برق و باتری تغذیه میشود . با اتصال اسپیکر به برق علاوه بر استفاده از اسپیکر باتری آن نیز شارژ میشود که با هر بار شارژ کامل که 8 ساعت به طول می انجامد میتوانید 15 ساعت اسپیکر را در اختیار داشته باشید .

باتری قدرتمند این اسپیکر این امکان را میدهد تا بتوانید با استفاده از کابل یو اس بی و اتصال آن به اسپیکر دستگاه الکترونیکی خود را به نحو احسن شارژ کنید .

البته این قابلیت میتواند در اتصال بی سیم گوشی موبایل با اسپیکر بسیار کارربردی باشد چرا که همزمان ب ااستفاده از بلوتوث و پخش موسیقی میتوان گوشی را به اسپیکر متصل کرد تا علاوه بر پخش موسیقی دستگاه شارژ شود .

کیفیت صدا :

همانطور که میدانیم توییتر ها ایجاد صدای ریز میکنند و همینطور وظیفه ی ووفر ها ایجاد صدای بم میباشند ، حال در این محصول ترکیبی از این دو را در کنار هم داریم که صدا را با بهترین کیفیت و تفکیک ایجاد کرده و به گوش مخاطبان میرساند .

قابلیت کارائوکه :

قابلیت کارائوکه به این معنی است که دستگاه صدای خواننده را از آهنگ حذف میکند و شما با استفاده از میکروفون میتوانید به جای خواننده بخوانید و لذت ببرید که قطعا خواندن روی آهنگ به جای صدای خواننده ی معروف با صدای خودتان میتواند بسیار جالب و لذت بخش باشد .

در پایان با توجه به تمام توضیحات ارائه شده فارس کالا این محصول را به آن دسته از کارربرانی که قصد خرید اسپیکر بلوتوث های بسیار قدرتمند را دارد پیشنهاد میکند و خرید این محصول میتواند خریدی مناسب و مقرون به صرفه باشد .

ویژگی ها :

دارای کیفیت بسیار بالای صدا 

تفکیک صدای بسیار عالی 

تعادلی بی نظیر در ارائه ی صدای زیر و بم 

قابلیت اتصال سه دستگاه به صورت همزمان 

دارای نمایشگر LED 

دارای اهرم کنترل حجم صدا 

اتصال از طریق بلوتوث ، یو اس بی و AUX 

نسخه ی بلوتوث : 4.1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر
برچسب ها

فهرست

تماس با ما

اینتساگرام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم